Saturday , December 16 2017

मुत्तहदा रियासत के लिए जगन की भूक हड़ताल का आग़ाज़

चंचलगुडा जेल और इस के अतराफ़ सख़्त तरीन सेक्यूरिटी इंतेज़ामात में इज़ाफ़ा कर दिया गया है जहां वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी ने आंध्र प्रदेश की तक़सीम के फ़ैसले के ख़िलाफ़ ग़ैर मुअयना मुद्दत का बरत शुरू करने का एलान किय

चंचलगुडा जेल और इस के अतराफ़ सख़्त तरीन सेक्यूरिटी इंतेज़ामात में इज़ाफ़ा कर दिया गया है जहां वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी ने आंध्र प्रदेश की तक़सीम के फ़ैसले के ख़िलाफ़ ग़ैर मुअयना मुद्दत का बरत शुरू करने का एलान किया है।

ताहम जेल हुक्काम ने कहा कि जगन के बरत के बारे में उन्हें कोई इत्तेला मौसूल नहीं हुई है। चंचलगुडा जेल के सुपरिन्टेन्डेन्ट बी साईद या ने पी टी टी आई से कहा कि उन्होंने (जगन )ने अपने बरत के बारे में कोई नुमाइंदगी नहीं की है।

अगरचे उन्हें तहरीरी तौर पर मतला करना ज़रूरी होता है लेकिन ताहाल कोइ इत्तेला मौसूल नहीं हुई है। इन इत्तेलाआत के दरमयान कि जगन ने आज सुबह नाशता नहीं किया।

जेल के इस ओहदेदारों ने कहा कि 12 घंटों के बाद ही बरत के बारे में हम सरकारी तौर पर कोई बयान दे सकते हैं ।इस दौरान पुलिस के एक सीनीयर ओहदेदार ने कहा कि एहतियाती तदाबीर के तौर पर चंचलगौड़ा सेंट्रल जेल और इस के आस पास सेक्यूरिटी इंतेज़ामात में इज़ाफ़ा किया गया है।

सिटी पुलिस की तरफ़ से फोर्सेस तायुनात किए गए हैं। नियम फ़ौजी फोर्सेस भी तायुनात किए जा रहे हैं। जगन की वालिदा और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी एज़ाज़ी सदर वाई एस वजए अम्मा रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ जारी ग़ैर मुअयना मुद्दत के बरत को पिछ्ले रोज़ उस वक़्त ख़त्म की थीं जब गुंटूर में हुक्काम ने उन्हें ज़बरदस्ती हॉस्पिटल मुंतक़िल कर दिया था जहां वजए अम्मा ने एलान किया था कि सीमा आंध्र अवाम को इंसाफ़ दिलाने के लिए उनके फ़र्ज़ंद जगन मोहन रेड्डी चंचलगुडा जेल में ग़ैर मुअयना मुद्दत का बरत शुरू करेंगे।

वाज़िह रहे कि रिश्वत सतानी और ग़ैर मुतनासिब असासों के मुक़द्दमात के ज़िमन में जगन को सी बी आई ने पिछ्ले साल 27 मई को गिरफ़्तार किया था जिस के बाद से हो चंचलगुडा जेल में हैं।

वाई एस जगन मोहन रेड्डी की भूक हड़ताल के आग़ाज़ के साथ ही वाई एस आर कांग्रेस क़ाइदीन ने सीमा आंध्र के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में ज़ंजीरी भूक हड़तालों का आग़ाज़ कर दिया ताके जगन मोहन रेड्डी से इज़हार यगानगत किया जा सके ।

जगन मोहन रेड्डी ने दो दिन पहले अपनी वालिदा वजया अम्मा से फ़ोन पर बातचीत करते हुए उन्हें ग़ैर मुअयना मुद्दत की भूक हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार कर ने की कामयाब तरग़ीब दी थी जिस के बाद उन्होंने पिछ्ले छः दिन् से जारी अपनी भूक हड़ताल को ख़त्म कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT