Saturday , December 16 2017

मुत्तहदा रियासत के लिए क़रारदाद पर ज़ोर , चीफ मिनिस्टर के इंकार पर एहतेजाज

वाई एस आर कांग्रेस के अरकान असेंबली ने सेक्रेटेरीएट में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए मुत्तहदा आंध्र क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए असेंबली का ख़ुसूसी इजलास तलब करने का मुतालिबा किया,ताहम चीफ़ मिनिस्टर के इंकार क

वाई एस आर कांग्रेस के अरकान असेंबली ने सेक्रेटेरीएट में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए मुत्तहदा आंध्र क़रारदाद की मंज़ूरी के लिए असेंबली का ख़ुसूसी इजलास तलब करने का मुतालिबा किया,ताहम चीफ़ मिनिस्टर के इंकार के बाद उन्हों ने एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म किया, जिस के बाद पुलिस ने उन्हें गिरफ़्तार कर लिया।

वाज़ेह रहे कि वाई एस आर कांग्रेस के अरकाने असेंबली शोभा नागी रेड्डी, सुर्यकांत रेड्डी, जी रवी कुमार, डी चन्द्र शेखर रेड्डी, बी करूणाकर रेड्डी, धर्मना कृष्णा दास, जी बाबू राव और दीगर ने आज सेक्रेटेरीएट पहुंच कर चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और तेलंगाना का मुसव्वदा असेंबली पहुंचने से क़ब्ल असेंबली का ख़ुसूसी इजलास तलब करते हुए मुत्तहदा आंध्र की ताईद में क़रारदाद की मंज़ूरी का मुतालिबा किया।

इस दौरान अरकान असेंबली अपने हाथों में मुत्तहदा आंध्र की ताईद में पले कार्ड थामे हुए थे। तमाम एहतेजाजी अरकान असेंबली को गिरफ़्तार करके पुलिस ने सैफाबाद पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT