Monday , June 25 2018

मुनासिब वक़्त पर तहरीक अदमे एतेमाद , तेलूगू देशम

हैदराबाद 10 मार्च (आई एन एन) तेलूगू देशम पार्टी ने अपने इस मौक़िफ़ को दुहराया है कि मुनासिब वक़्त पर तहरीक अदम एतेमाद को पेश किया जाएगा। पार्टी क़ाइदीन वाई एस रामा कृष्णोडू, पी केसवलू और एम नरसिम्हलू ने यहां अख़बारी नुमाइंदों को ये

हैदराबाद 10 मार्च (आई एन एन) तेलूगू देशम पार्टी ने अपने इस मौक़िफ़ को दुहराया है कि मुनासिब वक़्त पर तहरीक अदम एतेमाद को पेश किया जाएगा। पार्टी क़ाइदीन वाई एस रामा कृष्णोडू, पी केसवलू और एम नरसिम्हलू ने यहां अख़बारी नुमाइंदों को ये बात बताते हुए कहा कि एम एल सी उम्मीदवारों का इंतिख़ाब समाजी इंसाफ़ की फ़राहमी की बुनियाद पर होगा।

सदर पी सी सी बोत्सा सत्या नारायना की जानिब से मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मीयों तो पार्टी नुमाइंदों कांग्रेस से निकाल दिए जाने के बाद तहरीक अदमे एतेमाद पेश किए जाने के बारे में सवालात उठाए जा रहे हैं।

कांग्रेस से मुंतख़ब नुमाइंदों के इख़राज के बाद इस बात के ख़दशात ज़ाहिर किए जा रहे थे कि हुकूमत अक़लीयत में आ जाएगी। इस से कब्ल एम आई एम ने अपनी ताईद हुकूमत से वापिस ले ली थी।

ताहम दूसरी जानिब कांग्रेस तहरीक अदमे एतेमाद के ताल्लुक़ से फ़िक्रमंद नहीं है और वो तहरीक अदमे एतेमाद में एतिमाद के हुसूल के ताल्लुक़ से पुरउम्मीद है।

तेलूगू देशम पर जो कि असल अपोज़ीशन जमात है पर तहरीक अदमे एतेमाद असेंबली में पेश किए जाने को लेकर काफ़ी दबाव बनाया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT