Monday , December 18 2017

मुलक की तरक़्क़ी के लिए बच्चों का सहतमनद होना ज़रूरी : चीफ मिनिस्टर

चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि क़ौमी तरक़्क़ी उसी वक़्त होगी जब मुलक का हर बच्चा सहतमनद होगा ।

चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि क़ौमी तरक़्क़ी उसी वक़्त होगी जब मुलक का हर बच्चा सहतमनद होगा ।
ललात कल्ला थोरानम में आज स्कूली तलबा में ऐनकों की तक़सीम और कमज़ोर बीनाई वाले बच्चों में शऊर बेदारी पैदा करने के दूसरे मरहले के पुर ग्राम का इफ़्तेताह करने के बाद किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि हुकूमत जवाहर बाल आरोग्य स्कीम के तहत बच्चों के कई तिब्बी मुआइने करवा रही है ।

ताके इन बच्चों का मुस्तक़बिल सुनेहरा बनाया जा सके । चीफ मिनिस्टर ने कहा कि उन की हुकूमत ने इक़तिदार हासिल करने के बाद से तालीम और सेहत को अव्वलीन तरजीह दी है । बच्चों को अगर बहतरीन तालीम फ़राहम की जाये तो उन की ज़िंदगी रोशन और मुस्तक़बिल अच्छ‌ होगा ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि तालीम से तलबा में ख़ुद एतिमादी पैदा होगी और वो अपने तौर पर फैसला करने के काबिल होंगे । चीफ मिनिस्टर ने कहा कि उन की हुकूमत ने तालीमी शोबों में मुतअद्दिद इस्लाहात लाए हैं । हुकूमत राजीव विद्या मिशन फ़ंड के बिशमोल 22 हज़ार करोड़ रुपये ख़र्च कर रही है ।

उन्हों ने स्कूलों में स्पोर्टस के सरगर्मियों को लाज़िमी क़रार दिया गया है । इस से बच्चों में मसह बिकती जज़बा पैदा होता है । तालीम के साथ साथ की तरह बच्चों की सेहत भी निहायत ही अहम है रियासती हुकूमत हर बच्चे के आँखों और दाँतों का मुआइना कर रही है । उन्हों ने महिकमा-ए-सेहत-ओ-तालीम को मश्वरा दिया कि वो बाहमी ताल मेल के ज़रीया तलबा-ए-को बेहतर सेहत फ़राहम करें ।

चीफ मिनिस्टर ने कहा कि बच्चों को अच्छी तालीम और सेहत फ़राहम करना हुकूमत के लिए मुम्किन होगा । पहली जमात से 10 वीं जमात तक के हर तालिब ए इल्म को हेलत कार्ड दिया जाएगा ।

हुकूमत ने 29 अक्टूबर से 2 दिसमबर तक रियासत के 79500 सरकारी स्कूलों में 80 लाख बच्चों का मुआइना किया है । इन में 4.7 लाख तलबा में बीनाई से मुताल्लिक़ मसाइल से मुतास्सिर होने का पता चला । इस मौके पर वज़ीर तालीम डाक्टर एस शेलेजा नाथ ने भी ख़िताब किया ।

TOPPOPULARRECENT