Friday , December 15 2017

मुलायम दुबारा वज़ारत-ए-उज़मा दौड़ में शामिल ?

नई दिल्ली, 05 दिसंबर:(पीटीआई) समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव ने आज ताज़ा इशारे दीए कि वो वज़ारत-ए-उज़मा के लिए दौड़ में शामिल है बशर्ते कि आइन्दा लोक सभा चुनाव में मुअल्लक़ (त्रिशंकु ) पार्लीमान वजूद में आए। उन्होंने लोक सभा मे

नई दिल्ली, 05 दिसंबर:(पीटीआई) समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव ने आज ताज़ा इशारे दीए कि वो वज़ारत-ए-उज़मा के लिए दौड़ में शामिल है बशर्ते कि आइन्दा लोक सभा चुनाव में मुअल्लक़ (त्रिशंकु ) पार्लीमान वजूद में आए। उन्होंने लोक सभा में मल्टी ब्रांड रीटेल में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त करते हुए कहा ,हम (अपने बलबूते पर) इक़तिदार (शासन) में नहीं आएंगे।

लेकिन हम आप की ताईद करेंगे या आप से ताईद हासिल करेंगे। सियासत में वसीअ तजुर्बा के हामिल 73 साला लीडर ने अपने रिमार्कस के साथ ये भी कहा कि उन्हें अच्छी तरह मालूम है कि एस पी 273 नशिस्तें नहीं जीत सकती हैं जो लोक सभा में सादा अक्सरियत है।

हमें अपनी हदों का बख़ूबी इल्म है। उनके ये रिमार्कस उस वक़्त सामने आए जब उन्होंने कांग्रेस को ये समझाने की कोशिश की कि एफ डी आई के इक़दाम को आगे ना बढ़ाए जो सिर्फ़ इसे इंतिख़ाबी तौर पर नुक़्सान पहुंचाएगा और बी जे पी को इक़तिदार पर ला सकता है क्योंकि इसे आर एस एस की पुश्तपनाही हासिल है जिसका देहातों में असर है और जिसे पता है कि इस मसला का किस तरह फ़ायदा उठाया जाए।

TOPPOPULARRECENT