Wednesday , September 19 2018

मुलाय‌म सिंह की पार्टी अरकान मुक़न्निना को हिदायत

पार्टी के अरकान मुक़न्निना को बी जे पी की ग़लतीयों को बेनकाब करने और अवाम को उन के बारे में चौकस करने की हिदायत देते हुए समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव ने आज कहा कि पार्टी अरकान मुक़न्निना को तरक़्क़ीयाती स्कीमों के फ़वा

पार्टी के अरकान मुक़न्निना को बी जे पी की ग़लतीयों को बेनकाब करने और अवाम को उन के बारे में चौकस करने की हिदायत देते हुए समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव ने आज कहा कि पार्टी अरकान मुक़न्निना को तरक़्क़ीयाती स्कीमों के फ़वाइद रियासती अवाम तक पहूंचने को यक़ीनी बनाने के लिए जद्द-ओ-जहद करनी चाहिए।

वो पार्टी के अरकान मुक़न्निना के एक जायज़ा इजलास से ख़िताब कररहे थे। इस इजलास में चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव ने भी शिरकत की। मुलाय‌म सिंह यादव ने कहा कि राय दहनदे अपोज़िशन पार्टीयों के प्रोपगंडे की वजह से उलझन का शिकार होगए थे। आइन्दा दिनों में ये तमाम पार्टीयां ख़ुदबख़ुद बेनकाब होजाएंगी।

उन्होंने कहा कि समाजवादी पार्टी ने हमेशा हिन्दु मुस्लिम इत्तिहाद को यक़ीनी बनाने की जद्द-ओ-जहद की है और आइन्दा भी करती रहेगी। उन्होंने कहा कि यू पी की हुकूमत आम आदमी के लिए काम करती है और गुज़िश्ता दो साल में हुकूमत ने अवाम को जो वादे दिए हैं उनकी तकमील की कोशिश की जाएगी।

उन्होंने कहा कि हालिया इंतेख़ाबात में नाकाम रहने वाले उम्मीदवारों को मायूस नहीं होना चाहिए। सियासत में नशेब-ओ-फ़राज़ आते ही रहते हैं। पार्टी को मुस्तहकम करना और उसे मज़बूत तरीन तंज़ीम बनाना ज़रूरी है।

TOPPOPULARRECENT