Sunday , December 17 2017

मुलाय‌म सिंह की 76 वीं सालगिरा , सेफ़ाई में जश्न का माहौल

सेफ़ाई: सेफ़ाई के बाशिंदों के लिये एकबार फिर दीवाली आगई है। याद रहे कि सेफ़ाई समाजवादी पार्टी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव का आबाई मुक़ाम है। कल मुलाय‌म सिंह यादव की 76 वीं सालगिरा मनाई जाने वाली है और शहर में चिराग़ां का आलम है । मकानात को फूलों और रौशनियों से सजाया गया है।

मुक़ामी तौर पर मुलाय‌म सिंह को अवाम नेताजी कहते हैं और सेफ़ाई में उनकी सालगिरा की तक़रीबात किसी तहवार से कम नहीं होगी । सक़ाफ़्ती प्रोग्राम्स जिन में ऑस्कर इनाम याफ़ता मूसीक़ार ए आर रहमान और उनका 300 अरकान पर मुश्तमिल टरोप तीन रोज़ा तक़रीबात का हिस्सा होगा।

जिसका कल सेफ़ाई में रंगा-रंग आग़ाज़ हो चुका है। सेफ़ाई यू पी के दार-उल-ख़लाफ़ा लखनऊ से 200 किलो मीटर के फ़ासिले पर वाक़्य है जब कि सेफ़ाई में ए आर रहमान का ये पहला प्रोग्राम होगा। शहर में कल रात ज़बरदस्त आतिशबाज़ी की गई और यहां लोग जौक़ दर जौक़ पहुंच रहे हैं ताकि अपने मक़बूल क़ाइद की सालगिरा पर उन्हें शख़्सी मुबारकबाद दी के अलावा उनकी दराज़ी उम्र और सेहत की दुआ भी करसकें ।

76 वीं सालगिरा को पेश नज़र रखते हुए 76 किलो का एक केक तैयार किया गया है जब कि रियासत भर से एक लाख मेहमानों की ज़ियाफ़त के लिये मुंबई और दिल्ली के माहिर बावर्चियों को इटालियन , चाइनीज़ और थाई पकवान तैयार करने के लिये तलब किया गया है।

TOPPOPULARRECENT