Friday , December 15 2017

मुलाज़मीन की तक़सीम पर कमेटी पर सुस्त रवी का इल्ज़ाम

अलाहदा रियासत के बावजूद तेलंगाना मुलाज़मीन से नाइंसाफ़ी : श्री निवास गौड़

अलाहदा रियासत के बावजूद तेलंगाना मुलाज़मीन से नाइंसाफ़ी : श्री निवास गौड़

सरकारी मुलाज़मीन की तक़सीम के मुताल्लिक़ मर्कज़ की तशकील दी गई कमल नाथ कमेटी पर सुस्त रफ़्तारी से काम करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए वी निवास‌ गौड़ ने कहा कि अलाहदा तेलंगाना की तशकील के बाद भी तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन इंसाफ़ से महरूम हैं।

मीडिया से बात करते हुए मिस्टर श्री निवास‌ गौड़ ने 14अक्टूबर को कमल नाथ कमेटी की जानिब से मुनाक़िद होने वाले इजलास में तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन को आंध्र में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं उन के मुस्तक़बिल के मुताल्लिक़ क़तई फ़ैसला लेने का मुतालिबा किया।

उन्होंने कहा कि चार माह गुज़र जाने के बावजूद भी तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन जो आंध्र के मुख़्तलिफ़ शोबों में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं इन्हें इलाक़ाई बुनियादों पर अब तक ट्रांसफ़र नहीं किया गया। गौड़ ने कहा कि आंध्र में बरसर ख़िदमत तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन के साथ मुक़ामी इंतेज़ामिया मुसलसल मुतासबाना रवैय्या अपनाए हुए है।

पिछले चार माह से कई मुलाज़मीन को तनख़्वाहें भी अदा नहीं की गई इस पर सितम ज़रीफ़ी ये है कि मज़कूरा मुलाज़मीन को रिश्वतखोरी और बदउनवानी के वाक़ियात में मुलव्विस करने की साज़िशें भी की जा रही हैं। मिस्टर वी श्री निवास गौड़ ने आंध्र में ख़िदमात अंजाम देने वाले तेलंगाना के तमाम सरकारी मुलाज़मीन को इलाक़ाई बुनियादों पर तक़र्रुत की फ़राहमी ही तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन के साथ इंसाफ़ होगा।

उन्होंने तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन से इंसाफ़ में ताख़ीर पर कमल नाथ कमेटी के ख़िलाफ़ एहतेजाज का इंतिबाह दिया।

TOPPOPULARRECENT