Sunday , December 17 2017

मुलाज़िमीन तेलंगाना की तरक़्क़ियों के लिए एक्शण प्लान

हैदराबाद 17 अगस्त:हुकूमत तेलंगाना अपने मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों के तवील अरसा से ज़ेर अलतवा तरक़्क़ियों के मसले की यकसूई करने और तरक़्क़ियों के मवाक़े फ़राहम करने के लिए बहुत जल्द एक एक्शण प्लान मुरत्तिब करेगी।

जबकि मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में मख़लवा ओहदों का ताय्युन करने सीनीयर मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों को आला ओहदों पर तरक़्क़ी देने के लिए तैयारीयां शुरू हो चुकी हैं।

स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी महिकमा फाइनैंस प्रदीप चंद्रा की ज़ेर क़ियादत में पाई जाने वाली स्टैंडिंग कमेटी का बहुत जल्द मीटिंग मुनाक़िद होगा। और इस मीटिंग में तरक़्क़ियों के सिलसिले में रहनुमायाना ख़ुतूत जरी किए जाऐंगे।

बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई। और कहा कि एक ओहदे पर फ़ाइज़ रहते हुए दूसरे ओहदे पर तरक़्क़ी हासिल करने के लिए कम अज़ कम तीन साल की मुद्दत मुकम्मिल करने का तरीका-ए-कार पाया जाता है।

लेकिन इस मर्तबा तीन साला लज़ूम से असतसनी देने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया जा रहा है। ताके तमाम मख़लवा ओहदों पर ज़्यादा से ज़्यादा मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदारों को तरक़्क़ी के मवाक़े फ़राहम हो सकें।

इन जायदादों को तेलंगाना स्टेट पब्लिक सर्विस कमीशन के ज़रीये पुर करने के लिए इक़दामात किए जा सकते हैं। मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में मुख़्तलिफ़ ज़मुरा की जायदादें मख़लवा पाई जाने के बाइस महिकमा की कारकर्दगी पर भी मनफ़ी असरात हो रहे हैं। लिहाज़ा मख़लवा जायदादों को जल्द से जल्द पुर करने के लिए बेहतर इक़दामात करने की ज़रूरत से मह्कमाजात के ओहदेदारों की तरफ से हुकूमत को तवज्जा दिलाई गई है। और तवक़्क़ो हैके हुकूमत मह्कमाजात में आला ओहदों पर तरक़्क़ियों के लिए आजलाना इक़दामात करनेगी।

TOPPOPULARRECENT