Thursday , December 14 2017

मुल्क की तरक़्क़ी के लिए मुख़लिसाना कोशिश करने कांग्रेस क़ाइदीन को मश्वरा

कामरेड ऐस वासू देव रेड्डी रियास्ती क़ाइद मारकिसट कमीयूनिसट पार्टी ने आज यहां पार्टी कारकुनों के कसीर इजतिमा को मुख़ातब करते हुए इद्दिआ किया कि सी पी ऐम ज़माना-ए-क़दीम से ही अवामी मसाइल को उजागर करने और उन की यकसूई तक पुर अमन जद्द-

कामरेड ऐस वासू देव रेड्डी रियास्ती क़ाइद मारकिसट कमीयूनिसट पार्टी ने आज यहां पार्टी कारकुनों के कसीर इजतिमा को मुख़ातब करते हुए इद्दिआ किया कि सी पी ऐम ज़माना-ए-क़दीम से ही अवामी मसाइल को उजागर करने और उन की यकसूई तक पुर अमन जद्द-ओ-जहद करने में पेश पेश रहा करती है।

उन्हों ने सदर ज़िला कांग्रेस वरनगल मिस्टर जी वेंकट रमना रेड्डी के दो रोज़ क़बल ज़ाहिर करदा ख़्याल कि मारकसट क़ाइदीन तरक़्क़ी की मुख़ालिफ़त करते हैं, की शदीद मुज़म्मत करते हुए कांग्रेस क़ाइदीन को इस बात का मश्वरा दिया।

वो मुल्क-ओ-रियासत की तरक़्क़ी के लिए संजीदा-ओ-मुख़लिसाना कोशिश करें। उन्हों ने इल्ज़ाम लगाया कि कांग्रेस इक़दार में मुल्क-ओ-रियासत भर में करप्शन-ओ-रिश्वतखोरी और बदउनवानीयों में काफ़ी इज़ाफ़ा हुआ है और कांग्रेस क़ाइदीन अवामी रक़ूमात को अपनी ज़ाती जागीर समझ कर सरकारी खज़ाने को लौट रहे हैं।

पार्टी कारकुनों के इजलास को शशी धर सुधाकर, गोपी दासरी कलावती और दीगर ने भी मुख़ातब किया।

TOPPOPULARRECENT