Saturday , November 18 2017
Home / India / मुल्क की संगीन सूरत-ए-हाल

मुल्क की संगीन सूरत-ए-हाल

नई दिल्ली: सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने दाख़िली सलामती की सूरत-ए-हाल को इंतेहाई संगीन क़रार देते हुए तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि मर्कज़ दहशतगर्दी के ख़तरात को बे-असर करने के लिये तमाम ज़रूरी इक़्दामात करेगा। कांग्रेस तर्जुमान अजय‌ माकन ने हुकूमत के ख़िलाफ़ इंतेहाई सख़्त अलफ़ाज़ इस्तेमाल करते हुए कहा कि इदारा जाती मैकेनिज़्म ख़त्म होगया है। हुकूमत पूरी तरह तारीकी में डूब चुकी है।

उन्होंने कहा कि इदाराजात एक दूसरे के साथ बाहमी तआवुन के दायरे मे नहीं बल्कि अलग अलग तौर पर काम कर रहे हैं और ये इंतेहाई तशवीशनाक पहलू है। वज़ीरे दाख़िला को तक ये पता नहीं कि अब तक कितने दहशतगरदों को ख़त्म किया गया है। उन्हें ये भी नहीं मालूम कि ऑपरेशन ख़त्म होगया य नहीं।

वज़ीरे दाख़िला की जानिब से फ़ौजी कार्रवाई ख़त्म होने के ऐलान के बाद मोतमिद दाख़िला ये कहते हैं कि कार्रवाई अभी जारी है। अज माकन ने ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी इजलास में कहा कि अगर वज़ीरे दाख़िला को ख़ुद ये नहीं मालूम कि क्या हो रहा है तो इस से मौजूदा हुकूमत में इदारा जाती मैकेनिज़्म के मफ़लूज होने का अंदाज़ा किया जा सकता है।

अजय‌ माकन ने कहा ये इंतेहाई अफ़सोसनाक पहलू है कि मर्कज़ी हुकूमत के कई वुज़रा ने कहा कि ऑपरेशन ख़त्म हो चुका जब कि ये अब भी जारी है। इस तरह के मुतज़ाद ब्यानात से हुकूमत के अंदर उसे संगीन सिक्योटी चैलेंजस के मौक़े पर बाहमी राबिता के फ़ुक़दान का इज़हार होता है।

TOPPOPULARRECENT