Sunday , December 17 2017

मुल्क में आइन्दा इन्क़िलाब तालीमी होगा

हैदराबाद 3 फरवरी (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर पोनाला लक्ष्मैया ने आज कहा कि आइन्दा बड़ा इन्क़िलाब तालीमी इन्क़िलाब होगा। उन्हों ने तालीमी कमी को तमाम समाजी और मआशी बुराईयों की जड़ क़रार दिया। उन्हों ने ग़ुर्बत और तशद्दुद को भी

हैदराबाद 3 फरवरी (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर पोनाला लक्ष्मैया ने आज कहा कि आइन्दा बड़ा इन्क़िलाब तालीमी इन्क़िलाब होगा। उन्हों ने तालीमी कमी को तमाम समाजी और मआशी बुराईयों की जड़ क़रार दिया। उन्हों ने ग़ुर्बत और तशद्दुद को भी ना ख़्वान्दगी का नतीजा क़रार दिया।

यहां दो रोज़ा अमरीकन एजूकेशन समिट ऐंड एक्सपो 2013 जिस का एहतेमाम फियाप्सी के तआवुन से इंडस फाउंडेशन ने किया था का इफ़्तिताह अंजाम देते हुए रियासती आई टी वज़ीर पी लक्ष्मैया ने कहा कि तालीम और तर्बीयत को इंसानी वसाइल का सरमाया क़रार दिया।

उन्हों ने मुल्क में सेकेंडरी तलबा की तादाद को आइन्दा 12 ता 15 सालों में दो गुना हो जाने की बात बताई। उन्हों ने कहा कि बेहतर तालीमी नताइज के लिए हिंदुस्तानी इदारों की मदद कर सकते हैं।

उन्हों ने आर्ट्स , बायो टेक्नोलोजी, हयातयाती साईंस, इंजीनीयरिंग, फ़िज़ीकल साईंस, मेडीकल साईंस और माहौलयाती तहफ़्फ़ुज़ को अहम क़रार दिया। सदर फियाप्सी देवेंद्र सुराणा ने 11 मिलयन अफ़राद के लिए रोज़गार को वक़्त की ज़रूरत क़रार दिया।

उन्हों ने हैदराबाद को बेहतर इंफ्रास्ट्रक्चर के लिए मुनासिब बताया और कहा कि हैदराबाद 3 शोबा अहम हैं। आई टी, तालीम और सेहत, निगह्दास्त , जस्टिस सभाशन रेड्डी लोक आयोक्त ने तालीमी म्यार में बेहतरी पर ज़ोर दिया।

जेनरल सेक्रेट्री फियाप्सी राजेश्वर ने भी ख़िताब किया। सी डी अरहा सदर इंडस ने ख़ौर मक़दम किया। इस मौक़ा पर एस बी इनोमूलो मैनेजिंग ट्रस्टी फाउंडेशन भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT