Thursday , December 14 2017

मुल्क में घरेलू फ़िज़ाई सफ़र को फ़रोग़ देने का आग़ाज़

हैदराबाद 17 मार्च: मुल्क में इलाक़ाई सतह पर फ़िज़ाई सफ़र को फ़रोग़ देने के अमल का आग़ाज़ हो चुका है। मर्कज़ी हुकूमत ने पिछ्ले बरस तैयार करदा मन्सूबे को अमली जामा पहनाने का आग़ाज़ करते हुए गुलबर्गा बे-जा पूर हासन शिमोगा कँवर कराईकल डॉ बुरा शिर्डी और नेवी मुंबई जैसे इलाक़ों के लिए मुख़्तसर हवाई सफ़र का आग़ाज़ करने को बड़ी हद तक मंज़ूरी फ़राहम कर दी है।

वज़ारत शहरी हवाबाज़ी की तरफ से तैयार करदा मन्सूबे के मुताबिक़ तरक़्क़ी पज़ीर शहरों में मुख़्तसर मुसाफ़त के लिए फ़िज़ाई सफ़र के आग़ाज़ के ज़रीये घरेलू परवाज़ों की तादाद में इज़ाफ़ा करना शामिल है जिसमें घरेलू परवाज़ों के साथ अंदरून-ए-मुल्क मुसाफ़िरीन की तादाद में भी इज़ाफ़ा करने का मन्सूबा है।

हिन्दुस्तान में बड़े शहरों को फ़िज़ाई सफ़र से जोड़ने के साथ साथ तरक़्क़ी पज़ीर शहरों तक भी फ़िज़ाई सफ़र को यक़ीनी बनाने के इक़दामात इस लिए नागुज़ीर समझे जाने लगे हैं चूँकि बेशतर शहरों में एयरपोर्ट ना होने के सबब उन की तरक़्क़ी में दुश्वारियाँ पेश आरही हैं।

इस मसले को फ़ौरी तौर पर हल करने के लिए घरेलू परवाज़ों के एयरपोर्टस शुरू करने का मन्सूबा तैयार किया गया है ताकि हिन्दुस्तान के बेशतर शहरों को फ़िज़ाई सफ़र से मरबूत किया जा सके।

मर्कज़ी हुकूमत ने जो मन्सूबा तैयार किया है इस के मुताबिक़ यक्म अप्रैल 2016 से एक घंटे की फ़िज़ाई मसाफ़त वाले शहरों तक 2500 रुपये फ़िज़ाई सफ़र का किराया रखा जाएगा। इसी तरह एयरपोर्ट की तामीर के लिए वज़ारत शहरी हवाबाज़ी की तरफ से 50 करोड़ रुपये सर्फ़ किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT