मुल्क से बाहीर‌ मुलाज़मत के नाम पर झांसे के वाक़ियात

मुल्क से बाहीर‌ मुलाज़मत के नाम पर झांसे के वाक़ियात
(सियासत न्यूज़) पुराने शहर में मुल्क से बाहीर‌ मुलाज़मत के नाम पर झांसा देने के वाक़ियात रोज़ बरोज़ मंज़रे आम पर(पेश) आ रहे हैं। इन वाक़ियात पर तशवीश का शिकार सिटी पुलिस ने एसे एजंटस और कंसलटस पर नज़र रखने का फ़ैसला किया है जो वीज़ा फ़राहम कर

(सियासत न्यूज़) पुराने शहर में मुल्क से बाहीर‌ मुलाज़मत के नाम पर झांसा देने के वाक़ियात रोज़ बरोज़ मंज़रे आम पर(पेश) आ रहे हैं। इन वाक़ियात पर तशवीश का शिकार सिटी पुलिस ने एसे एजंटस और कंसलटस पर नज़र रखने का फ़ैसला किया है जो वीज़ा फ़राहम करते हैं। ता हम डी सी पी का मानना हीका शऊर की कमी और ग़ुर्बत की वजह से अवाम धोके का शिकार होरहे हैं। मजबूरीयों का फ़ायदा उठा कर जालसाज़ अफ़राद(षड यंत्री) अवाम को धोका दही का शिकार कर रहे हैं।

पुराने शहर में बुनियादी सहूलयात के इलावा सरकारी सहूलयात की कमी को महसूस करते हुए पुलिस ने फ़ैसला किया है कि हुकूमत से इस इलाक़ा में एक पासपोर्ट सेवा केंद रुम के क़ियाम की सिफ़ारिश करे। ये बात डी सी पी साउथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा ने बताई जो आज यहां पुरानी हवेली कमिशनर ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रैस कान्फ़्रैंस से मुख़ातब थे।

उन्हों ने पुराने शहर में अवामी सहूलयात के लिए पासपोर्ट सेवा केंद रुम को ज़रूरी क़रार दिया और कहा कि इस इलाक़ा में हालात और वूजूहात इस बात की ज़रूरत का एहसास दिलाते हैं कि पुराने शहर में भी पासपोर्ट सेवा केंद रुम क़ायम हो सके और इस के लिए डी सी पी साउथ ज़ोन ने कहा कि वो हुकूमत से सिफ़ारिश करेंगे ताकि धोका दही के मुआमलात को रोका जा सके और अवाम की मदद की जा सके।

उन्हों ने बताया कि 16 फ़रव‌री के दिन पुलिस को 3 शिकायतें वसूल हुई थीं और इस पर तहक़ीक़ात के बाद पुलिस ने कार्रवाई करते हुए तीन अफ़राद बशमूल ख़ातून को गिरफ़्तार करलिया और उन के क़बज़ा से 29 पासपोर्ट के इलावा ज़रूरी दस्तावेज़ात को भी ज़बत करलिया।

डी सी पी साउथ ज़ोन महेश कुमार सिन्हा ने बताया कि दबीरपूरा, हुसैनी अलम और छतरी नाका पुलिस स्टेशन हदूद में कार्रवाई अंजाम दी गई।

उन्हों ने बताया कि दबीर पूरा से समीना बेगम 22 साला को गिरफ़्तार करते हुए इस के क़बज़ा से 5 पासपोर्टस और हुसैनी इलम में मुहम्मद अबदुलहमीद को गिरफ़्तार करते हुए इस के क़बज़ा से 29 पासपोर्टस को ज़बत करलिया गया जबकि छतरी नाका से मुहम्मद मुनीर चांद 47 साला को गिरफ़्तार करते हुए 11 पासपोर्टस को ज़बत करलिया। उन्हों ने कहा कि इन अफ़राद के ताल्लुक़ से मज़ीद तहक़ीक़ात जारी हैं कि आया उन्हों ने फ़र्ज़ी पासपोर्ट तैयार किया है।

Top Stories