Wednesday , December 13 2017

मुल्लापेरियर डैम : तमिलनाडू को पानी, केरला को तहफ़्फ़ुज़ का नारा

थरवाननतापोरम, ०२ दिसम्बर(पी टी आई) मुल्लापेरियर डैम मुआमला जो हर गुज़रने वाले दिन के साथ मज़ीद पेचीदा और मुतनाज़ा होता जा रहा है, इस मुआमला पर अब मर्कज़ी हुकूमत की फ़ौरी तौर पर तवज्जा मबज़ूल करवाने वज़ीर-ए-आला केरला ओम्मेन चंडी आज वज़ी

थरवाननतापोरम, ०२ दिसम्बर(पी टी आई) मुल्लापेरियर डैम मुआमला जो हर गुज़रने वाले दिन के साथ मज़ीद पेचीदा और मुतनाज़ा होता जा रहा है, इस मुआमला पर अब मर्कज़ी हुकूमत की फ़ौरी तौर पर तवज्जा मबज़ूल करवाने वज़ीर-ए-आला केरला ओम्मेन चंडी आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात कररहे हैं ताकि उन्हें इस मुआमला की एहमीयत से वाक़फ़ीयत करवाते हुए रियासत केरला और तमिलनाडू के दरमयान आजलाना बातचीत की राह हमवार करने ज़ोर दिया जा सकॆ।

वज़ीर-ए-आज़म की मुदाख़िलत के बाद ही डैम से पैदा हुए बोहरान को ख़तम् किया जा सकता है। मिस्टर चंडी आज दोपहर नई दिल्ली रवाना होरहे हैं। यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि गुज़शता शब रियास्ती काबीना का एक ख़ुसूसी इजलास मुनाक़िद किया गया था, जहां मुल्लापेरियर डैम के मुआमला पर तबादला-ए-ख़्याल केलिए 9 दिसम्बर को असैंबली का हंगामी इजलास तलब करने का फ़ैसला किया गया है ताकि एक क़रारदाद को मंज़ूर करते हुए 116 साला क़दीम डैम के मुक़ाम पर एक नए डैम की तामीर की तजवीज़ को अमली जामा पहनाया जा सके क़दीम डैम से आस पास के अज़ला के कम-ओ-बेश 3 मुलैय्यन अफ़राद को ख़तरा लाहक़ है।

मिस्टर चंडी ने इस मौक़ा पर अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि उन्हें तवक़्क़ो हीका नई दिल्ली का उन का दौरा नतीजाख़ेज़ साबित होगा। उन्हों ने कहा कि रियासत तमिलनाडू भी रियासत केराला के तजस्सुस को समझती है और समझना भी चाहीए क्योंकि दोनों पड़ोसी रियास्तें हैं और इस बात को मद्द-ए-नज़र रखते हुए मुल्लापेरियार डैम के लिए रियासत केरला ने एक नारा भी तैय्यार किया है जो इस तरह है तमिलनाडू के लिए पानी और केरला के लिए तहफ़्फ़ुज़ । उन्हों ने कहा कि डैम की आबी सतह 120 फुट तक करदेना उन की अव्वलीन तर्जीह है ।

TOPPOPULARRECENT