Thursday , December 14 2017

मुल्लापेरियर डैम : मनमोहन- चंडी मुलाक़ात , कई ख़ानदानों की महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़ली

नई दिल्ली ०३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) मुल्लापेरियार डैम का तनाज़ा अब चूँकि हर गुज़रने वाले दिन के साथ बढ़ता जा रहा है वहीं वज़ीर-ए-आला केराला ओम्मेन चंडी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात की जहां वज़ीर-ए-आज़म ने वज़ीर-ए-आला को वज़ीर आबी व

नई दिल्ली ०३ दिसम्बर: ( पी टी आई ) मुल्लापेरियार डैम का तनाज़ा अब चूँकि हर गुज़रने वाले दिन के साथ बढ़ता जा रहा है वहीं वज़ीर-ए-आला केराला ओम्मेन चंडी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात की जहां वज़ीर-ए-आज़म ने वज़ीर-ए-आला को वज़ीर आबी वसाइल से मुलाक़ात करने का मश्वरा दिया ताकि इस मुआमला पर तबादला-ए-ख़्याल में मज़ीद पेशरफ़त की जा सके ।

पार्लीमैंट हाउस में वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर में आज ये मुलाक़ात हुई । दरीं असना पी टी आई से बात करते हुए मिस्टर ओम्मेन चंडी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने उन्हें वज़ीर बराए आबी वसाइल पवन कुमार बंसल से मुलाक़ात करने की हिदायत की है ।

याद रहे कि सिर्फ एक रोज़ क़बल वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता से कहा था कि गै़रज़रूरी चौकसी के बारे में फ़िलहाल ना कुछ कहा जा सकता है और ना किया जा सकता है क्योंकि हुकूमत तमिलनाडू ने हुकूमत केराला पर इल्ज़ाम आइद किया था कि रियासत के लोगों में गै़रज़रूरी ख़ौफ़-ओ-हिरास पैदा किया जा रहा है ।

वज़ीर-ए-आला ओम्मेन चंडी ने क़ब्लअज़ीं सुबह में कांग्रेस सदर सोनीया गांधी से भी मुलाक़ात की थी और मुल्लापेरियर डैम पर उन्हों ने रियासत के मौक़िफ़ से मौसूफ़ा को वाक़िफ़ करवाया । यहां इस बात का तज़किरा दिलचस्पी से ख़ाली ना होगा कि मिस्टर चंडी ने डैम का मसला उठने के बाद जया ललीता से अपने पहले मुवासलाती रब्त मैं बज़रीया मकतूब मौसूफ़ा से डैम की आबी सतह में कमी की ख़ाहिश का इज़हार किया था ।

उन्हों ने कहा था कि अगर आबी ज़ख़ीरा की सतह को 120 फ़ीट कर दिया जायॆ तो बेहतर होगा और ख़तरात भी लाहक़ नहीं होंगे । दूसरी तरफ़ हुकूमत केराला ने रियास्ती हाइकोर्ट को मतला करते हुए कहा कि मुल्लापेरियर डैम के क़रीब रिहायश पज़ीर ख़ानदानों को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT