Monday , December 11 2017

मुल्ला पेरियर डैम मसला पर कल जमाती इजलास तलब करने का मुतालिबा

चेन्नई, १० दिसम्बर: (पी टी आई) मिला प्रियोर डैम तनाज़ा पर मर्कज़ और तामिलनाडू हुकूमतों की जानिब से अब तक कोई कार्रवाई ना किए जाने से नाराज़गी का इज़हार करते हुए डी ऐम के सरबराह ऐम करुणानिधि ने हुक्मराँ अन्ना डी ऐम के पार्टी से मुतालिब

चेन्नई, १० दिसम्बर: (पी टी आई) मिला प्रियोर डैम तनाज़ा पर मर्कज़ और तामिलनाडू हुकूमतों की जानिब से अब तक कोई कार्रवाई ना किए जाने से नाराज़गी का इज़हार करते हुए डी ऐम के सरबराह ऐम करुणानिधि ने हुक्मराँ अन्ना डी ऐम के पार्टी से मुतालिबा किया कि वो इस मसला पर मुत्तहिद होनी, समाज के तमाम तबक़ात को यक़ीन दिलाने के लिए कल जमाती इजलास तलब करें।

उन्होंने पार्टी की आमिला का हंगामी इजलास तलब करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हमें मुत्तहदा तौर पर ऐलान करना होगा कि हम डैम के मसला पर मुत्तहिद हैं। मेरा ईक़ान है कि इस सिलसिला में कल जमाती इजलास कारआमद साबित होगा।

कल जमाती इजलास से तामिलनाडू मैं इत्तिहाद का दरुस्त इशारा मिलेगा और इस कई दहों क़दीम तनाज़ा पर कोई राह निकाली जाएगी। इस सवाल पर कि आया वो मर्कज़ और जुए ललीता हुकूमत की जानिब से अब तक की गई कार्रवाई पर मुतमइन नहीं हैं, उन्हों ने कहा कि हमें अफ़सोस है कि हुकूमत ने कुछ क़दम नहीं उठाया।

हाल ही में जय ललीता ने इस मसला पर असैंबली का ख़ुसूसी सैशन तलब करने या कल जमाती इजलास मुनाक़िद करने से इनकार किया था। डी ऐम के ने 12 दिसम्बर को तामिलनाडू में भूक हड़ताल करने का ऐलान किया है। मुल्ला प्रियोर डैम की ऊंचाई को 136 फ़ीट से बढ़ाकर 142 फ़ीट करदेने के लिए सुप्रीम कोर्ट के अहकाम पर अमल करना ज़रूरी है।

डी ऐम के ने नया डैम बनाने केराला के मुतालिबा पर एहतिजाज किया और इस सिलसिला में भूक हड़ताल शुरू करने का ऐलान किया। डी ऐम के के ख़ाज़िन ऐम के असटालन भी इंसानी ज़ंजीर एहतिजाज में हिस्सा लेंगी।

TOPPOPULARRECENT