Wednesday , December 13 2017

मुशर्रफ़ को वतन वापसी के ख़िलाफ़ सऊदी हुक्काम का मश्वरा

ईस्लामाबाद, 23 मार्च (पी टी आई) साबिक़ सदर परवेज़ मुशर्रफ़ को ख़तरा का हवाला देते हुए सऊदी ओहदेदारों ने पाकिस्तान वापसी के ख़िलाफ़ मश्वरा दिया है, जबकि चंद यौम बाद वो अपनी अज़खु़द जिलावतनी ख़त्म करते हुए वतन वापसी का मंसूबा रखते हैं

ईस्लामाबाद, 23 मार्च (पी टी आई) साबिक़ सदर परवेज़ मुशर्रफ़ को ख़तरा का हवाला देते हुए सऊदी ओहदेदारों ने पाकिस्तान वापसी के ख़िलाफ़ मश्वरा दिया है, जबकि चंद यौम बाद वो अपनी अज़खु़द जिलावतनी ख़त्म करते हुए वतन वापसी का मंसूबा रखते हैं ताकि 11 मई के इंतिख़ाबात में अपनी पार्टी की क़ियादत कर सकें।

मुशर्रफ़ जो अवाइल 2009 में पाकिस्तान छोड़ने के बाद से लंदन और दुबई में मुक़ीम रहे हैं, कल सऊदी अरब का सफ़र किया जो उन की पार्टी ने कहा कि अदायगी उमरा के लिए एक रोज़ा दौरा रहा।

मुशर्रफ़ के हमराह सफ़र करने वाले एक ग़ैर शनाख़्त शूदा मंदूब के हवाले से रोज़नामा दी न्यूज़ ने कहा कि सऊदी ओहदेदारों ने मुशर्रफ़ से कहा कि उन्हें पाकिस्तान को अपनी वापसी के इलतवा पर ग़ौर करना चाहीए।

तजज़िया निगारों का मानना है कि मुशर्रफ़ अगर इतवार को पाकिस्तान वापसी से क़ासिर रहें तो उन की पार्टी ताईद और हिमायत खो देगी और 11 मई को मुनाक़िद शुदनी चुनाव में नाक़िस मुज़ाहरा करेगी।

TOPPOPULARRECENT