Thursday , May 24 2018

मुशर्रफ़ मेरी माँ के क़ातिल हैं : बिलावल

पीपुल्ज़ पार्टी के सदर नशीन बिलावल भुट्टो ज़रदारी ने कहा है कि वो परवेज़ मुशर्रफ़ को अपनी माँ का क़ातिल समझते हैं। सलाला हमले पर अमेरीकी सदर (राष्ट्रपति) बराक ओबामा को माफ़ी माँगना चाहीए। पाकिस्तान अपने फ़ौजीयों के ख़ून के इमदा

पीपुल्ज़ पार्टी के सदर नशीन बिलावल भुट्टो ज़रदारी ने कहा है कि वो परवेज़ मुशर्रफ़ को अपनी माँ का क़ातिल समझते हैं। सलाला हमले पर अमेरीकी सदर (राष्ट्रपति) बराक ओबामा को माफ़ी माँगना चाहीए। पाकिस्तान अपने फ़ौजीयों के ख़ून के इमदाद से सौदा नहीं करता। एक अमेरीकी टी वी को इंटरव्यू देते हुए बिलावल भुट्टो का कहना था कि अब भी वक़्त है कि अमेरीका सलाला हमले पर माज़रत करे।

ड्रोन हमले पाकिस्तान की ख़ुद मुख़तारी की ख़िलाफ़वरज़ी हैं। बिलावल भुट्टो ने कहा कि सदर (राष्ट्रपति) आसिफ़ अली ज़रदारी को नाटो कान्फ़्रैंस में शिरकत की ग़ैर मशरूत (बिना शर्त) दावत दी गई थी। जब बिलावल भुट्टो ज़रदारी से पूछा गया कि जब आप हुकूमत को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए तो उस वक़्त परवेज़ मुशर्रफ़ सदर (राष्ट्रपति) थे, तो क्या आप अपनी वालिदा के क़तल का इल्ज़ाम उन पर आइद करते हैं? इस पर भुट्टो ज़रदारी का कहना था कि मैं इन को अपनी माँ के क़तल का ज़िम्मेदार समझता हूँ।

TOPPOPULARRECENT