मुशर्रफ़ को मुल्क से रवानगी की इजाज़त देने हुकूमत पर दबाव

मुशर्रफ़ को मुल्क से रवानगी की इजाज़त देने हुकूमत पर दबाव
हुकूमते पाकिस्तान पर साबिक़ फ़ौजी हुक्मरान परवेज़ मुशर्रफ़ को जो कई मुक़द्दमात में उलझे हुए हैं मुल्क से रवानगी की इजाज़त देने के लिए दबाव डाला जा रहा है। वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ के एक क़रीबी सिनेट में बाएतेमाद साथी क़ाइद ऐवान राजा अब्द

हुकूमते पाकिस्तान पर साबिक़ फ़ौजी हुक्मरान परवेज़ मुशर्रफ़ को जो कई मुक़द्दमात में उलझे हुए हैं मुल्क से रवानगी की इजाज़त देने के लिए दबाव डाला जा रहा है। वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ के एक क़रीबी सिनेट में बाएतेमाद साथी क़ाइद ऐवान राजा अब्दुल हक़ ने कहा कि जनरल मुशर्रफ़ को पाकिस्तान से रवानगी की इजाज़त देने हुकूमत पर दबाव डाला जा रहा है।

वो ऐक्सप्रैस न्यूज़ टी वी चैनल पर एक प्रोग्राम में शिरकत कर रहे थे। ताहम उन्हों ने उन ताक़तों या अफ़राद के नामों का इन्किशाफ़ नहीं किया जो दबाव डाल रहे हैं। तजज़िया निगारों के बामूजिब ताक़तवर फ़ौज 70 साला मुशर्रफ़ के ख़िलाफ़ ग़द्दारी के मुक़द्दमा पर नाराज़ है।

एक तीन रुक्नी ट्रब्यूनल 2007 में मुल्क में एमरजेंसी नाफ़िज़ करने के मुक़द्दमा की समाअत कर रहा है जिसे दस्तूर के तहत ग़द्दारी क़रार दिया गया है जिस की सज़ा सज़ाए मौत या उम्र क़ैद हो सकती है।

Top Stories