Tuesday , December 12 2017

मुशर्रफ़ मुर्तज़ा स्पाट फिक्सिंग के ख़िलाफ़ आई सी सी से रुजू

बंगलादेशी क्रिकेट टीम के साबिक़ टेस्ट कप्तान मुशर्रफ़ मुर्तज़ा ने बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) के ओहदेदारों से मुलाक़ात की है जिस का मक़सद उन इल्ज़ामात पर तबादला-ए-ख़्याल करना था जिन का ताल्लुक़ स्पाट फिक्सिंग के लिए उन से र

बंगलादेशी क्रिकेट टीम के साबिक़ टेस्ट कप्तान मुशर्रफ़ मुर्तज़ा ने बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) के ओहदेदारों से मुलाक़ात की है जिस का मक़सद उन इल्ज़ामात पर तबादला-ए-ख़्याल करना था जिन का ताल्लुक़ स्पाट फिक्सिंग के लिए उन से रुजू करने से था।

ये इत्तिला बंगला देश क्रिकेट बोर्ड ने दी है। मुर्तज़ा ने आई सी सी की ऐन्टी क्रप्शन ऐंड सिक्योरिटी यूनिट के नुमाइंदे हॉवर्ड बेअर से कल यहां मुलाक़ात की। क़ब्लअज़ीं बंगला देश प्रीमीयर लीग टवन्टी 20 टूर्नामेंट के आग़ाज़ से क़ब्ल एक साबिक़ क्रिकेटर ने गुमनाम तरीक़े से उन से स्पाट फिक्सिंग के लिए रुजू किया था।

बंगला देश ने ख़ुद ही इस इल्ज़ाम की छानबीन शुरू कर दी है। पिछले हफ़्ते मुर्तज़ा ने इन्किशाफ़ किया था कि इन से कहा गया था कि वो ये बताएं कि आया वो बाज़ मुक़ाबले खेलेंगे या फिर आराम करने को तर्जीह देंगे क्योंकि इस के बदले में उन्हें बरसर मौक़ा सट्टेबाज़ी की आमदनी का 15 से 20 फ़ीसद हिस्सा दिया जाएगा।

बंगला देश प्रीमीयर लीग की गवर्निंग कौंसल के चेयरमैन ग़ाज़ी अशर्फ़ हुसैन ने एक ब्यान में कहा है कि मैच फिक्सिंग हमारे लिए क़तई नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त है और यही वजह है कि हम चाहते हैं कि इस मुआमले की मुकम्मल तहक़ीक़ात की जाएं। उन्हों ने कहाकि इस मुआमले पर एंटी क्रप्शन ऐंड सिक्योरिटी यूनिट के ओहदेदारों के साथ मुकम्मल तआवुन किया जा रहा है। माहिरीन का मानना है कि टवन्टी 20 क्रिकेट सट्टे बाज़ों के लिए आसान निशाना है जहां वो किसी भी खिलाड़ी को भारी रक़ूमात के इव्ज़ मुक़ाबला फिक्स्ड करने पर आमादा कर सकते हैं।

नीज़ मुख़्तलिफ़ ममालिक में खेली जाने वाली घरेलू टवन्टी 20 क्रिकेट में सट्टेबाज़ी के इमकानात बढ़ रहे हैं।बंगला देश प्रीमीयर लीग का गुज़श्ता रोज़ आग़ाज़ होचुका है और इबतिदाई दिन वेस्ट इंडीज़ के करस गेल ने 44 गेंदों पर ग़ैर मफ़तूह 101 रन बना कर बीरीसल बरनर्स को सिल्हट रॉयलस पर 10 विकेट से फ़तह दिलवाई थी।

TOPPOPULARRECENT