Saturday , January 20 2018

मुसलमानों की आबादी के तनासुब से तहफ़्फुज़ात ज़रूरी

मुजव्वज़ा रियासत तेलंगाना में मुसलमानों की तालीमी और मआशी पसमांदगी को दूर करने के लिए अलाहिदा सब प्लान का एलान मुस्लिम अक़लीयत की हालते ज़ार को तबदील करने में मददगार साबित होगी मारूफ़ मुअर्रिख़ और समाजी जहदकार वो कन्वीनर तेलंगाना

मुजव्वज़ा रियासत तेलंगाना में मुसलमानों की तालीमी और मआशी पसमांदगी को दूर करने के लिए अलाहिदा सब प्लान का एलान मुस्लिम अक़लीयत की हालते ज़ार को तबदील करने में मददगार साबित होगी मारूफ़ मुअर्रिख़ और समाजी जहदकार वो कन्वीनर तेलंगाना हिस्ट्री सोसाइटी संगी शेट्टी सिरीनिवास ने एक इंटरव्यू में ये बात कही।

उन्हों ने कहा कि पुलिस ऐक्शन के नाम पर तेलंगाना के मुसलमानों को मआशी और तालीमी पसमांदगी का शिकार बनाने में आन्ध्राई हुक्मरानों ने हर किस्म की साज़िश का सहारा लिया। उन्हों ने मज़ीद कहा कि मुख़्तलिफ़ क़्वानीन के तहत मुसलमानों को आराज़ीयात से महरूम करने का काम भी किया इस के इलावा मुसलमानों को तेलुगु से अदम वाक़िफ़ीयत के नाम पर मुलाज़मतों से महरूम किया गया जिस का रास्त असर मुसलमानों की मईशत पर पड़ा।

आसिफ़ जाह साबह की जानिब से दी गई लाखों एकड़ अराज़ी के लिए इलाक़ा तेलंगाना की लाखों एकड़ वक़्फ़ अराज़ी को भी आंध्राई हुक्मरानों और सरमायादारों ने हड़प लिया ग़रज़ कि मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश के क़ियाम का रास्त नुक़्सान इलाक़ा तेलंगाना के मुसलमानों को हुआ।

उन्हों ने कहा कि उर्दू से तास्सुब का भी अमल मुत्तहदा रियासत आंध्र प्रदेश के क़ियाम बाद ही शुरू हुआ। उन्होंने ऐवान असेंबली और पार्लीयामेंट में तेलंगाना के मुसलमानों की आबादी के तनासुब से नुमाइंदगी को तेलंगाना में मुसलमानों के साथ होने वाले नाइंसाफ़ी का यक़ीनी तौर पर ख़ातमा क़रार दिया।

उन्हों ने तेलंगाना के दानिशवरों के साथ मिलकर तेलंगाना में मुसलमानों को आबादी के तनासुब से तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए तहरीक चलाने का भी एलान किया।

TOPPOPULARRECENT