मुसलमानों की गिरफ़्तारीयों को रोकने पी चिदम़्बरम पर ज़ोर

मुसलमानों की गिरफ़्तारीयों को रोकने पी चिदम़्बरम पर ज़ोर
मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम पर दिल्ली के अहम मुस्लिम क़ाइदीन ने ज़ोर दिया कि वो मुस्लिम नौजवानों की गिरफ़्तारीयों का जायज़ा लेकर उन को रिहा करने का हुक्म दें । इन गिरफ़्तारीयों के सिलसिला को रोकने के इलावा मुसलमानों को निशा

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम पर दिल्ली के अहम मुस्लिम क़ाइदीन ने ज़ोर दिया कि वो मुस्लिम नौजवानों की गिरफ़्तारीयों का जायज़ा लेकर उन को रिहा करने का हुक्म दें । इन गिरफ़्तारीयों के सिलसिला को रोकने के इलावा मुसलमानों को निशाना बनाने से भी बाज़ रखा जाए ।

दिल्ली कांग्रेस के एक सीनीयर मुस्लिम लीडर की रिहायश गाह पर मुनाक़िदा इजलास में यू पी इंतेख़ाबात और दिल्ली म्यूनसिंपल चुनाव में कांग्रेस की नाकामी और पार्टी से मुसलमानों की दूरी की वजूहात का जायज़ा लिया गया । इजलास में शिरकत के लिए जब चिदम़्बरम पहुंचे तो उन्हें मुस्लिम क़ाइदीन की जानिब से खरी खरी सुननी पड़ी लेकिन उन्होंने मुस्लिम क़ाइदीन के बाअज़ सवालात का इतमीनान बख्श जवाब नहीं दिया । इजलास में सैयद महमूद असद मदनी मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के रुकन डाक्टर सैयद क़ासिम रसूल इलयास प्रोफेसर अख़तर उल-वासे और दीगर मौजूद थे।

Top Stories