Monday , December 18 2017

मुसलमानों की पसमांदगी पर शहर में आज माहिरीन की मीटिंग

हैदराबाद 17 नवंबर: मुसलमानों की तालीमी , मआशी और समाजी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने वाले जी सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने मुल्क के मुख़्तलिफ़ माहिरीन और स्कालरस से बातचित करने का फ़ैसला किया है। इस सिलसिले में 17 नवंबर को हैदराबाद में मीटिंग तलब किया गया, जिसमें मुस्लिम मसाइल पर उबूर रखने वाली अहम शख़्सियतों को मदऊ किया गया है।

इस मीटिंग में मुल्क के मुख़्तलिफ़ कमीशनों में ख़िदमात अंजाम देने वाले माहिरीन को भी मदऊ किया गया ताके तेलंगाना में हुकूमत को पेश की जाने वाली रिपोर्ट पर ग़ौर किया जा सके। सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी मार्च में हुकूमत को अपनी रिपोर्ट पेश करने की तैयारी कर रहा है। माहिरीन से मुशावरत का मक़सद क़तई रिपोर्ट में मुसलमानों की पसमांदगी के ख़ातमे के सिलसिले में तजावीज़ को क़तईयत दी जाएगी।

बताया जाता हैके कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने अब तक मुख़्तलिफ़ अज़ला और शहर का दौरा करते हुए जो नतीजा हासिल किया है , इस की तफ़सीलात से माहिरीन को वाक़िफ़ किराया जाएगा और उनसे राये हासिल की जाएगी।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली को भी इस मीटिंग में ख़ुसूसी मदऊ की हैसियत से शिरकत की दावत दी गई है। बताया जाता हैके कमीशन आफ़ इन्क्वारी माहिरीन से मुशावरत के बाद शहर और अज़ला में सवालनामे के ज़रीये मुसलमानों की पसमांदगी का सर्वे करेगा। इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ सवालात पर मबनी सवालनामा तैयार किया गया है , जो मुसलमानों के मुख़्तलिफ़ तबक़ात को पुर करने के लिए दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT