Monday , December 18 2017

मुसलमानों की बढ़ती आबादी हिन्दुओं के लिए तशवीशनाक

नई दिल्ली, ०३ फ़रवरी ( एजैंसीज़) वी एच पी के बैन-उल-अक़वामी सदर अशोक सिंघल ने शर अंगेज़ बयान देते हुए कहा कि मुसलमानों की आबादी को रोकने के लिए हिन्दुओं को कुछ करना ज़रूरी है । उन्होंने इलहाबाद में महाकुंभ मेले के दौरान साधुओं से ख़िताब कर

नई दिल्ली, ०३ फ़रवरी ( एजैंसीज़) वी एच पी के बैन-उल-अक़वामी सदर अशोक सिंघल ने शर अंगेज़ बयान देते हुए कहा कि मुसलमानों की आबादी को रोकने के लिए हिन्दुओं को कुछ करना ज़रूरी है । उन्होंने इलहाबाद में महाकुंभ मेले के दौरान साधुओं से ख़िताब करते हुए कहा कि हिंदूस्तान में हिन्दुओं की आबादी घट रही है और मुसलमानों की आबादी में इज़ाफ़ा हो रहा है ।

अगर यही सिलसिला जारी रहा तो बहुत जल्द हिंदू तबक़ा अक़लीयत में आ जाएगा और मुसलमानों की अक्सरीयत बढ़ जाएगी । उन्होंने कहा कि साल 2061 तक हिंदूस्तान मुसलमानों की अक्सरीयती आबादी वाला मुल्क बन जाएगा । इसलिए मुसलमानों में कई शादीयों और बेशुमार बच्चे पैदा करने की आज़ादी पर पाबंदी लगाना ज़रूरी होगा।

अशोक सिंघल ने कहा कि इलहाबाद में 7 फ़रवरी को मुनाक़िद होने वाले संतों के इजलास में नरेंद्र मोदी को वज़ारत अज़मी के उम्मीदवार की हैसियत से ताईद की जाएगी । संतों का ख़्याल है कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की क़ियादत में ही हिंदू मज़हब की हिफ़ाज़त मुम्किन है और हिन्दुओं को इस मुल्क में बड़ी ताक़त मिलेगी ।

TOPPOPULARRECENT