Friday , December 15 2017

मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए ठोस इक़दामात

मुस्लिम अकलियती की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए कांग्रेस पार्टी हमेशा ठोस इक़दामात करती है। कांग्रेस पार्टी मुसलमानों को तालीम, तिजारत, मुलाज़मत‍ ओ‍ दुसरे शोबा-ए-हियात में तरक़्क़ी दिलाने के लिए कई एक इक़दामात और नई नई सकीमात रोशनास करवाई

मुस्लिम अकलियती की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए कांग्रेस पार्टी हमेशा ठोस इक़दामात करती है। कांग्रेस पार्टी मुसलमानों को तालीम, तिजारत, मुलाज़मत‍ ओ‍ दुसरे शोबा-ए-हियात में तरक़्क़ी दिलाने के लिए कई एक इक़दामात और नई नई सकीमात रोशनास करवाई है।

इन ख़्यालात का इज़हार मुहम्मद याक़ूब अली रियास्ती नायब सदर कांग्रेस अकलियती डिपार्टमेंट ने वारंगल प्रेस कलब में मुनाक़िदा अख़बारी नुमाइंदों की प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए किया।

इस मौके पर कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन मुहम्मद रियाज़ ख़ान, मुहम्मद माशूक़ अली, मुहम्मद अयूब और दुसरे मौजूद थे। मुहम्मद याक़ूब अली ने कहा कि वारंगल में उर्दू दूसरी सरकारी ज़बान की हैसियत से अमल आवरी, एल्बीनगर वारंगल में तामीर शूदा उर्दू भवन शादी ख़ाना का जल्द अज़ जल्द इफ़्तेताह, इक़बाल मीनार पोचमां मैदान की देख भाल, वज़ीर-ए-आज़म 15नकाती प्रोग्राम पर मूसिर अमल आवरी, मुस्लिम ख़वातीन में गैस सलेंडरस की तक़सीम और् दुसरे कई फ़लाही सकीमात से इस्तेफ़ादा के लिए ठोस इक़दामात करने का तीक़न दिया।

उन्होंने कहा कि वारंगल के तमाम दफ़ातिर के साइन बोर्डज़ उर्दू ज़बान में भी तहरीर करने के लिए आला ओहदेदारों से रब्त पैदा करते हुए इक़दामात किए जाऐंगे।

मुहम्मद याक़ूब अली साबिक़ में डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी सेल सदर की हैसियत से एक तवील अर्सा से ख़िदमात अंजाम दे रहे थे। मुहम्मद सिराज उद्दीन रियास्ती सदर की तरफ से मुहम्मद याक़ूब अली को रियास्ती नायब सदर का ओहदा देने पर मुहम्मद याक़ूब अली ने मुहम्मद सिराज उद्दीन, रियास्ती वुज़रा बिस्वा राजू सारिया, पोनाला लकशमया, वारंगल एम पी सिरिसिल्ला राजिया, मर्कज़ी वज़ीर बलराम नायक, डिस्ट्रिक्ट कांग्रेस सदर डी माधव रेड्डी और दुसरे सीनीयर क़ाइदीन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT