Friday , December 15 2017

मुसलमानों के ख़िलाफ़ घटिया बयानबाज़ी बंद करिये

बंग्लूरू: शीया बिरादरी की एक तंज़ीम ने आज कहा कि वो मुल्क में आई एस आई एस सरगर्मीयों को कुचलने में मदद के लिए हुकूमत की भरपूर ताईद व हिमाय‌त करने तैयार हैं लेकिन वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से अपील की कि बी जे पी एम पीज़‌ और क़ाइदीन को मुसलमानों के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी से बाज़ रखें।

सदर अंजुमन इस्लामिया सय्यद ज़ामिन रज़ा ने न्यूज़ एजेंसी पी टी आई को बताया कि हम मर्कज़ी हुकूमत के साथ हैं। हम हिन्दुस्तान में आई एस आई एस और दहशत गिरदाना सरगर्मीयों के सद्द-ए-बाब के लिए ताईद करें और मुम्किना तौर पर इत्तेलात फ़राहम करेंगे।

उस के साथ ही हम चाहेंगे कि वज़ीर-ए-आज़म अपने एम पीज़‌ और पार्टी क़ाइदीन को क़ाबू में रखें कि वो मुसलमानों के ख़िलाफ़ घटिया बयानात दे रहे हैं। सय्यद रज़ा ने कहा कि आई एस आई एस (दौलते इस्लामीया) का इस्लाम से कोई ताल्लुक़ नहीं और उनकी हरकतें ख़बीस और इस्लाम के मुक़र्ररा हुदूद से मुतजाविज़ हैं।

वो शहीदाँ-ए-कर्बला की याद में मुनाक़िदा एक तक़रीब के मौक़ा पर मुख़ातिब थे। इन्होंने कहा कि मुसलमानों के ख़िलाफ़ इश्तिआल अंगेज़ और जज़बाती तक़रीर से हिन्दुस्तान में आई एस आई एस के सद्द-ए-बाब के लिए किए जा रहे तमाम अच्छे काम ग़ारत हो सकते हैं। इन्होंने दावा किया कि अमरीका और बाज़ गोशे हैं जो दरहक़ीक़त दहशतगर्दी फैला रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT