Tuesday , January 23 2018

मुसलमानों को आटो रिक्शा स्कीम, 2385 दरख़ास्तों का इदख़ाल

अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन की जानिब से हैदराबाद और रंगा रेड्डी में ग़रीब मुसलमानों को आटो रिक्शा फ़राहमी से मुताल्लिक़ स्कीम में दरख़ास्त देने का आज आख़िरी दिन था और एक अंदाज़ा के मुताबिक़ 2385 दरख़ास्तें दाख़िल की गई हैं।

रात 12 बजे तक भी अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन की जानिब से ख़ुसूसी काउंटर्स क़ायम किए गए जहां उम्मीदवारों ने अपने दस्तावेज़ात दाख़िल किए। मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन बी शफ़ी उल्लाह के मुताबिक़ दरख़ास्त गुज़ारों की हक़ीक़ी तादाद का अंदाज़ा कल तक हो जाएगा क्योंकि दरख़ास्तों की जांच अभी जारी है।

उन्होंने बताया कि शराइत की तकमील और ड्राइविंग लाईसेंस की सीनियारिटी के लिहाज़ से उम्मीदवारों को तर्जीह दी जाएगी। इस स्कीम के तहत आटो की 50 फ़ीसद क़ीमत अक़लीयती फाइनेंस कारपोरेशन बतौर सब्सीडी फ़राहम करेगा जबकि 50 फ़ीसद रक़म बैंक बतौर क़र्ज़ जारी करेगा।

बैंकर्स ने इस स्कीम में मुकम्मल तआवुन का यक़ीन दिलाया है। तातीलात के बावजूद हज हाउज़ में ख़ुसूसी काऊंटर क़ायम करते हुए इस स्कीम की दरख़ास्तें वसूल की गईं। उन्होंने कहा कि किसी भी मदद के सिलसिला में अवाम हज हाउज़ की 5वीं मंज़िल पर उनसे रास्त तौर पर रुजू हो सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT