Tuesday , January 23 2018

मुसलमानों को ख़ुसूसी बजट की ज़रूरत, नुसरत मुही उद्दीन

हैदराबाद 3 मार्च (प्रेस नोट) कांग्रेस की अक़लीयत दुश्मन पॉलिसियों बिलख़ुसूस मुसलमानों के साथ धोका दही, फ़रेब, झूटे वादे की पालिसी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कम्युनिस्ट रहनुमा जेनरल सेक्रेट्री इंसाफ़ स्टेट कौंसिल जन

हैदराबाद 3 मार्च (प्रेस नोट) कांग्रेस की अक़लीयत दुश्मन पॉलिसियों बिलख़ुसूस मुसलमानों के साथ धोका दही, फ़रेब, झूटे वादे की पालिसी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कम्युनिस्ट रहनुमा जेनरल सेक्रेट्री इंसाफ़ स्टेट कौंसिल जनाब नुसरत मुही उद्दीन ने कहा कि सिर्फ़ काग़ज़ के हद तक ही और मंशूर की ज़ीनत तक ही मुसलमानों को रखा जा रहा है.

जबकि जम्हूरी निज़ाम में वोटों के तनासुब के पेशे नज़र मुसलमानों के साथ भी सब प्लान और ख़ुसूसी बजट की ज़रूरत है। सिरी रंगानाथ कमीशन, सचर कमीशन सिफ़ारिशात की हुकूमत को पेशकशी के बावजूद मुसलमानों की पसमांदगी को दूर करने के लिए कांग्रेस की मर्कज़ी सरकार हों या रियासती सरकार इंतिहाई ग़ैर ज़िम्मादार और ग़ैर संजीदा नज़र आती है।

उन्हों ने सख़्त इंतिबाह देते हुए कहा कि मुसलमानों के साथ हक़तल्फी, ज़ुलम और ज़्यादती, नाइंसाफ़ी की हदों को पार कर लिया गया है और ख़ुद अवाम दुश्मन फ़ैसलों, पॉलिसियों से कांग्रेस ज़वाल की तरफ़ तेज़ी से रवां है और ज़्यादा दिनों की बात नहीं होगी ज़ल्द ही कांग्रेस को इस का ख़मयाज़ा भुगतना पड़ेगा।

TOPPOPULARRECENT