Tuesday , December 12 2017

मुसलमानों को तरक़्क़ी देने के लिए बी जे पी की वीज़न दस्तावेज़

नई दिल्ली 27 जून: चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी इंतेख़ाबी मुहिम कमेटी का सरबराह मुक़र्रर करने के बाइस वोटों के मुनक़सिम( बंटना) होने के अंदेशे के पेशे नज़र बी जे पी ने मुसलमानों को तरक़्क़ी देने के मक़सद से एक वीज़न दस्ता

नई दिल्ली 27 जून: चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को बी जे पी इंतेख़ाबी मुहिम कमेटी का सरबराह मुक़र्रर करने के बाइस वोटों के मुनक़सिम( बंटना) होने के अंदेशे के पेशे नज़र बी जे पी ने मुसलमानों को तरक़्क़ी देने के मक़सद से एक वीज़न दस्तावेज़ तैयार करने का फ़ैसला किया है।

आइन्दा आम चुनाव से पहले मुसलमानों को ख़ुश करने के लिए ये वीज़न दस्तावेज़ काम में लाई जाएगी । बी जे पी के नायब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी जो वीज़न दस्तावेज़ की तैयारी के अमल में मसरूफ़ हैं उनके साथ पार्टी के लीडर शाहनवाज़ हुसैन और दुसरे भी शामिल हैं कहा कि मुसलमानों की दिलजोई की कोई कोशिश नहीं की जा रही है बल्के सयासी पार्टीयों की तरफ से मुसलमानों का अब तक इस्तेहसाल किया जाता रहा है।

इन पार्टीयों को बेनकाब करने के लिए ही बी जे पी मुसलमानों की तरक़्क़ी की हक़ीक़ी मुतमन्नी है। उन्होंने कहा कि बी जे पी एन तबक़ात की कोई दिलजोई किए बगै़र अक़लियतों को बाइख़तियार बनाने के लिए क़दम उठाना चाहती है।

इस का मतलब मुसलमानों की समाजी मआशी और आलमी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाना उसकी अव्वलीन तर्जीह है । ताहम असल अप्पोज़ीशन ने इस तजवीज़ को मुस्तर्द कर दिया कि वीज़न दस्तावेज़ को मोदी के लिए ख़ास मुक़ाम दिए जाने के बाइस बी जे पी को होने वाले नुक़्सान को दूर करने ये इक़दामात किए जा रहे हैं।

मुख़तार अब्बास नक़वी ने कहा कि गुजरात में मुसलमानों को बाइख़तियार बनाने के लिए बड़ा क़दम उठाया गया है । बी जे पी टिकेट पर 250 मुसलमान मुख़्तलिफ़ महिकमों में ओहदे हासिल किए हैं।

TOPPOPULARRECENT