Sunday , November 19 2017
Home / Hyderabad News / मुसलमानों को धोका देने सुधीर कमीशन का क़ियाम

मुसलमानों को धोका देने सुधीर कमीशन का क़ियाम

जगत्याल 03 नवंबर: वर्ंगल पारलीमानी ज़िमनी चुनाव के सी आर की हिट धर्मी का नतीजा है। आम चुनाव में मंशूर में किए गए वादे फ़रामोश करने के बावजूद ये कहना कि 99.9 फ़ीसद वादे पूरे किए गए झूट का पलंदा है इन ख़्यालात का इज़हार रुकने असेंबली जाग्तियाल और कांग्रेस डिप्टी फ़्लोर लीडर टी जीवन रेड्डी ने अपने घर पर प्रेस कांफ्रेंस को मुख़ातिब करते हुए किया।

उन्होंने कहा कि आम चुनाव से पहले मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देने का वादा क्या आज तक़रीबन दो साल का अरसा गुज़रने आरहा है। मुसलमानों के तहफ़्फुज़ात पर किसी किस्म की अमल आवरी ना कई गई। उन्होंने कहा कि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात बी सी कमीशन के ज़रीये ही मुम्किन है , सिर्फ मुसलमानों को धोका देने के लिए सुधीर कमीशन का क़ियाम अमल में लाया गया है।

उन्होंने कहा कि अगर चीफ़ मिनिस्टर को मुसलमानों से हक़ीक़ी हमदर्दी होती तो मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए बी सी कमीशन के ज़रीये सर्वे करवाया जाता , आज मुस्लमान तालीमी और मआशी पसमांदगी का शिकार हैं। यही नहीं गरीजन तहफ़्फुज़ात का मसला भी एसा ही है जबकि गरीजन तेलंगाना रियासत में 10% फ़ीसद हैं , के सी आर ने चुनाव में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देने का वादा किया। गरीजन तहफ़्फुज़ात में दुसरे तबक़ात को शामिल करने की कोशिश कर रहे हैं जोकि रियासत को इस के इख़्तियारात नहीं है।

TOPPOPULARRECENT