Sunday , December 17 2017

मुसलमानों को सियासी सरगर्मीयों में हिस्सा लेकर हुक़ूक़ मनवाने का मश्वरा

सदर ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी अक़लीयती डिपार्टमेंट ख़ुर्शीद अहमद सईद ने मुसलमानों को मुनज़्ज़म तरीके से सियासी सरगर्मीयों में हिस्सा लेते हुए अपने हुक़ूक़ मनवाने का मश्वरा दिया। सिवाए कांग्रेस के कोई और जमात सेक्युलर ना होने और अ

सदर ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी अक़लीयती डिपार्टमेंट ख़ुर्शीद अहमद सईद ने मुसलमानों को मुनज़्ज़म तरीके से सियासी सरगर्मीयों में हिस्सा लेते हुए अपने हुक़ूक़ मनवाने का मश्वरा दिया। सिवाए कांग्रेस के कोई और जमात सेक्युलर ना होने और अक़लीयतों बिलख़ुसूस मुसलमानों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए काम करने का दावा किया।

प्रदेश कांग्रेस अक़लीयत डिपार्टमेंट के ज़ेरे एहतेमाम गांधी भवन में मुनाक़िदा रियास्ती अक़लीयती कन्वेंशन में बहैसीयत मेहमाने ख़ुसूसी ख़िताब करते हुए ये बात बताई। सदर प्रदेश कांग्रेस अक़लीयत डिपार्टमेंट मुहम्मद सिराज उद्दीन ने कन्वेंशन की सदारत की।

साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल डी श्रीनिवास, साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद फ़रीद उद्दीन, कांग्रेस के अरकाने असेंबली शाहजहां बाशा, मस्तान वली कांग्रेस के रुक्न पार्लीयामेंट अंजन कुमार यादव के इलावा दीगर क़ाइदीन में सय्यद यूसुफ़ हाश्मी, मीर हादी अली, साजिद पाशा,
अब्दुल ग़नी के इलावा दूसरे क़ाइदीन मौजूद थे।

ख़ुर्शीद अहमद सईद ने कहा कि कांग्रेस एक सेक्युलर जमात है जो फ़िर्क़ा परस्तों का डट कर मुक़ाबला कर रही है। कांग्रेस की ज़ेरे क़ियादत यू पी ए हुकूमत ने अक़लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए काम किए हैं। बाअज़ कोताहियां भी हुई हैं, जिस का भी वो एतराफ़ करते हैं।

मुसलमानों को 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात मिलने के लिए दोनों ज़िम्मेदार हैं। मुसलमानों ने मुतालिबा किया और सोनीया गांधी ने उस को क़ुबूल किया। मुल्क के अवाम नरेंद्र मोदी को कभी वज़ीरे आज़म बनने नहीं देंगे।

TOPPOPULARRECENT