मुसलमानों को हर हाल में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात

मुसलमानों को हर हाल में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात

के सी आर हुकूमत मुसलमानों की मआशी और तालीमी तरक़्क़ी के लिए पाबंद अह्द है। असेंबली इंतिख़ाबात के दौरान उस ने अक़लीयतों से जो वाअदे किए उन्हें मरहला वार अंदाज़ में पूरा किया जा रहा है। चीफ मिनिस्टर के सी आर ने अक़लीयतों बिलख़ुसूस मुसलमानों के लिए जो बहबूदी स्कीमात शुरू किए हैं उन की सारे हिंदुस्तान में नज़ीर नहीं मिलती।

इन ख़्यालात का इज़हार डिप्टी चीफ मिनिस्टर और वज़ीरे माल जनाब महमूद अली ने सियासत से ख़ुसूसी बात चीत में किया। टी आर एस हुकूमत के मुस्लिम चेहरे की हैसियत से शोहरत रखने वाले जनाब महमूद अली ने एक सवाल के जवाब में बताया कि के सी आर ने इंतिख़ाबात से क़ब्ल ही मुसलमानों को सरकारी मुलाज़मतों और तालीमी शोबा में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वाअदा किया था और आज भी हुकूमत इस वाअदा पर क़ायम है लेकिन हुकूमत चाहती है कि मुसलमानों को दीए जाने वाले इन तहफ़्फुज़ात को मुस्तक़बिल में कोई चैलेंज ना कर सके और ना ही किसी किस्म की क़ानूनी रुकावटें पैदा हों।

इस नुक्ता को ज़हन में रखते हुए इस सिम्त बड़ी एहतियात से क़दम आगे बढ़ाए जा रहे हैं। उन का ये भी कहना था कि साबिक़ कांग्रेस हुकूमत ने मुसलमानों को चार फ़ीसद तहफ़्फुज़ात तो फ़राहम किये लेकिन जानबूझ कर उस में क़ानूनी पेचीदगियों की राह खुली रखी। टी आर एस हुकूमत इस किस्म की दोगली पॉलीसी पर अमल नहीं करेगी।

इस ज़िमन में उन्हों ने मज़ीद वज़ाहत करते हुए कहा कि 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के समरात से सैयद और पठान महरूम हैं लेकिन टी आर एस हुकूमत गरीब सैयद और पठानों को भी तहफ़्फुज़ात के दायरा में लाकर रहेगी।

ब्रह्मानंद रेड्डी पार्क का नाम तब्दील करते हुए उसे आसिफ़जाह पार्क से मौसूम करने के अज़म का इज़हार करते हुए जनाब महमूद अली ने कहा कि के सी आर हुज़ूर निज़ाम नवाब मीर उसमान अली ख़ान की रियाया पर्वरी की हमेशा सताइश करते हैं उसी में अलाहिदा तेलंगाना की जद्दो जहद के मौक़ा पर भी कासू ब्रह्मानंद रेड्डी पार्क को आसिफ़ जाहि पार्क से मौसूम करने की बात की गई थी और हुकूमत अपने वाअदा को अमली शक्ल ज़रूर देगी।

Top Stories