Tuesday , November 21 2017
Home / Khaas Khabar / मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए रियासत गीर नुमाइंदगीयाँ शुरू

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए रियासत गीर नुमाइंदगीयाँ शुरू

हैदराबाद 11 सितंबर: रियासत तेलंगाना में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाने के लिए रोज़नामा सियासत की रियासत गीर मुहिम ज़ोर पकडती जारी है। मिली, मज़हबी, सियासी तन्ज़ीमों के अलावा नौजवान नसल और सेक्युलर इक़दारे के क़ाइदीन भी सियासत की तहरीक से जट रहे हैं।

रोज़गार और तालीम में मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के चीफ़ मिनिस्टर के वादे पर अमल आवरी के लिए रियासत भर में नुमाइंदगियों का आग़ाज़ हो चुका है।मेदक और रंगारेड्डी के बाद आदिलाबाद और निज़ाम आबाद अज़ला में नुमाइंदगीयाँ पेश की गईं। रोज़नामा सियासत में शाय करदा प्रोफार्मा के तहत भैंसा और बोधन में याददाश्तें पेश की गईं।

रियासत में जहां एक तरफ़ मुस्लमान हसब वादा तालीम और रोज़गार में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा कर रहे हैं तो दूसरी तरफ़ तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाने के इक़दामात पर भी ज़ोर दे रहे हैं।

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी को बरवक़्त यक़ीनी बनाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी करने की दरख़ास्त की और उन्हें एक यादादश्त हवाले की। इस मौके पर शकील आमिर ने मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए जारी तहरीक का ख़ौरमक़दम किया और बिलालिहाज़ पार्टी मुसलमानों के इत्तेहाद पर ख़ुशी ज़ाहिर की।

उन्होंने कहा कि आज मुस्लमान मुत्तहिद हो कर अपने जायज़ मुतालिबात मनवाने के लिए तहरीक के मैदान में सरगर्म हो गए हैं। उन्होंने बताया कि तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाने के लिए कमीशन का क़ियाम अमल में लाया गया है। रुकने असेंबली बोधन ने रोज़नामा सियासत की तहरीक का ख़ौरमक़दम किया।

इस मौके पर बोधन टाउन के टी आर एस सदर आबिद अहमद सूफ़ी , एम पी टी सी राव, एडवोकेट सिंगल विंडो चैरमैन शर्त रेड्डी और मौज़फ़ एम ई ओ और् शामिल थे।

TOPPOPULARRECENT