Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन के लिए 10 लाख से ज़ाइद अवाम की ताईद हासिल

मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन के लिए 10 लाख से ज़ाइद अवाम की ताईद हासिल

हैदराबाद 21 अप्रैल: सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट शेख़ अबदुल्लाह सुहेल ने कहा कि कांग्रेस की तरफ से 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन के हक़ में शुरू करदा दस्तख़ती मुहिम मुक़र्ररा वक़्त पर 10 लाख के निशाने को उबूर कर चुकी है, जिसे सी डी में चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना को पेश किया जाएगा।

कांग्रेस पार्टी तहरीक में शिद्दत पैदा करते हुए वुज़रा और टीआरएस के दूसरे क़ाइदीन का घेराऊ करेगी। सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी उत्तम कुमार रेड्डी ने 4 अप्रैल को गांधी भवन में हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट की तरफ से शुरू करदा दस्तख़ती मुहिम का आग़ाज़ किया था जिसमें दो हफ़्तों के दौरान 20 अप्रैल तक 10 लाख दस्तख़तें हासिल करने का मन्सूबा तैयार किया गया था।

इस तहरीक को समाज के तमाम तबक़ात की भरपूर ताईद हासिल हुई है। ऑल इंडिया कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी-ओ-इंचार्ज तेलंगाना कांग्रेस उमोर दिग्विजय सिंह ने भी दस्तख़ती मुहिम में हिस्सा लिया है। सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़लियती डिपार्टमेंट शेख़ अबदुल्लाह सुहेल ने बताया कि 12 फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन की ताईद में कांग्रेस की तरफ से शुरू करदा तहरीक कामयाब रही है और समाज के तमाम तबक़ात खास्कर 30 ता 40 फ़ीसद ग़ैर मुस्लिम ने दस्तख़त करते हुए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव‌ को वादे के मुताबिक़ मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने का मुतालिबा किया है।

साथ ही साथ दस्तख़ती मुहिम को स्टूडेंट्स का हौसला अफ़ज़ा-ए-रद्द-ए-अमल हासिल हुआ है। उन्होंने कहा कि 12फ़ीसद मुस्लिम रिजर्वेशन की दस्तख़ती मुहिम को सोश्यल मीडिया खासतौर पर वाट्सअप्प, फेसबुक, ईमेल, एसएमएस के ज़रीये भी भरपूर ताईद हासिल हुई है।

दस्तख़ती मुहिम को समाज के तमाम तबक़ात स्टूडेंट्स, घरेलू ख़वातीन, छोटे कारोबार से वाबस्ता लोग्, दानिशवरों और सहाफ़ीयों की भरपूर ताईद हासिल हुई है जिसकी वजह से दस्तख़ती मुहिम मुक़र्ररा वक़्त से पहले ही अपने निशाना को उबूर कर चुकी है। तमाम दस्तख़तों को सीडी के ज़रीये चीफ़ मिनिस्टर केसीआर को रवाना करते हुए मुसलमानों को 12 फ़ीसद रिजर्वेशन फ़राहम करने का मुतालिबा किया जाएगा।

उन्हें यक़ीन है कि ग्रेटर हैदराबाद के 10 लाख अवाम के जज़बात का एहतेराम करते हुए चीफ़ मिनिस्टर मुसलमानों से किए गए वादे को अमली जामा पहनाईंगे।

TOPPOPULARRECENT