Monday , December 11 2017

मुसलमानों को 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए कोशिश का आग़ाज़

हैदराबाद 29 जुलाई:तेलंगाना के 15 मह्कमाजात में मुजव्वज़ा 15000 तक़र्रुत में 4 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी के लिए महिकमा अक़लियती बहबूद ने कोशिश का आग़ाज़ किया है।

तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन की तरफ से इस सिलसिले में आलामीया की इजराई से पहले महिकमा अक़लियती बहबूद ने इस मसले पर कमीशन से रुजू होने का फ़ैसला किया है।

महिकमा की तरफ से कमीशन को इस बात की नुमाइंदगी की जाएगी कि तक़र्रुत के सिलसिले में 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात को पेशे नज़र रखा जाये ताकि 15 हज़ार जायदादों पर तक़र्रुत में मुसलमानों को 4 फ़ीसद नुमाइंदगी हासिल होसके।

साबिक़ा हुकूमत ने मुसलमानों को तालीम और रोज़गार में 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए थे। अगरचे ये मुआमला सुप्रीम कोर्ट में ज़ेर दौरान है ताहम अदालत ने उबूरी अहकामात के तहत तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी जारी रखने की इजाज़त दी है।

तेलंगाना रियासत की तशकील के बाद चीफ़ मिनिस्टर ने एक लाख मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत का एलान किया था और पहले मरहले में 25 हज़ार जायदादों की निशानदेही की गई।

हुकूमत ने 15 हज़ार मख़लवा जायदादों की निशानदेही करते हुए आइन्दा माह से तक़र्रुत का अमल शुरू करने का फ़ैसला किया है और इस सिलसिले में तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन ने भी तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया। हुकूमत ने जायदादों पर तक़र्रुत के लिए उम्र की हद में इज़ाफ़ा करते हुए 44 साल मुक़र्रर किया है।

तक़र्रुत के इस मरहले पर अक़लियतों में पाई जाने वाली बेचैनी को देखते हुए महिकमा अक़लियती बहबूद के आला ओहदेदारों ने मीटिंग मुनाक़िद किया जिस में फ़ैसला किया गया कि 4 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी के लिए तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन से नुमाइंदगी की जाये।

इस सिलसिले में बहुत जल्द कमीशन को बाक़ायदा नुमाइंदगी की जाएगी। इसी दौरान महिकमा अक़लियती बहबूद के ज़राए ने बताया कि 15 हज़ार तक़र्रुत में तक़रीबन 6000 जायदादें एसी हैं जिन के तक़र्रुत पब्लिक सर्विस कमीशन के बजाये मुताल्लिक़ा मह्कमाजात अपने तौर पर अंजाम देने के अहल होंगे लिहाज़ा अक़लियतों को इन मह्कमाजात के आलामीया का इंतेज़ार करते हुए आलामीया की इजराई के साथ ही फ़ौरी दरख़ास्तें दाख़िल करनी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT