Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / मुस्तहकम तेलंगाना की तशकील आइन्दा नसल के दरख़शां मुस्तक़बिल की ज़मानत

मुस्तहकम तेलंगाना की तशकील आइन्दा नसल के दरख़शां मुस्तक़बिल की ज़मानत

हैदराबाद 03 जून: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि तेलंगाना अवामी ताक़त के ज़रीये तरक़्क़ी की राह पर गामज़न है और हुकूमत रियासत से ग़ुर्बत का ख़ातमा करने के लिए कोशां है और तमाम तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद को तर्जीह दी जा रही है।

उन्होंने कहा कि अवामी मियार-ए-ज़िंदगी में बेहतरी से ही रियासत की तरक़्क़ी मुम्किन हो सकती है। यौमे तासीस तेलंगाना के मौके पर सिकंदराबाद परेड ग्रांऊड पर मुनाक़िदा तक़रीब से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो तेलंगाना अवाम की तरक़्क़ी के ख़ाहां हैं और उनकी हुकूमत में तेलंगाना की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ मुकम्मिल तवक़्क़ुआत वाबस्ता किए हुए हैं। केसीआर ने परेड ग्रांऊड पर पर्चमकुशाई अंजाम दी और गार्ड आफ़ ऑनर की सलामी ली। उन्होंने कहा कि अवामी ख़िदमात के लिए वो अपने आपको वक़्फ़ कर रहे हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि नौ तशकील शूदा रियासत तेलंगाना में पिछ्ले दो साल हुकूमत ने अवामी मसाइल की यकसूई पर तवज्जा मर्कूज़ की और उन दो साल में कई मुश्किलात-ओ-रुकावटों के बावजूद हुकूमत मसाइल की यकसूई कर रही है। चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना में आबपाशी प्राजेक्टस के तामीरी कामों में आंध्र प्रदेश की तरफ से पैदा की जाने वाली रुकावटों का तज़किरा किया और कहा कि दरयाए कृष्णा, गोदावरी पर हुकूमत तेलंगाना ने आबपाशी प्राजेक्टस के कामों का आग़ाज़ किया लेकिन उनके ताल्लुक़ से आंध्र प्रदेश को एतराज़ है। उन्होंने हुकूमत आंध्र प्रदेश की कोशिशों पर ब्रहमी का इज़हार किया और कहा कि तेलंगाना के आबपाशी प्राजेक्टस के कामों के लिए हुकूमत महाराष्ट्रा और हुकूमत कर्नाटक मुकम्मिल तआवुन कर रही हैं।

हुकूमत आंध्र प्रदेश गै़रज़रूरी रुकावटें पैदा कर रही है। चीफ़ मिनिस्टर केसीआर ने आंध्र प्रदेश को वार्निंग दिया और कहा कि इस के खेल अब चलने वाले नहीं हैं बल्के हुकूमत तेलंगाना को दोनों दरियाओं से हासिल होने वाले पानी के एक क़तरे को भी ज़ाए होने नहीं दिया जाये।

चन्द्र शेचीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि तेलंगाना के लिए इंतेहाई मज़बूत-ओ-ताक़तवर बुनियाद डालने पर आइन्दा नई नसल का मुस्तक़बिल दरख़शां बन सकेगा। उन्होंने कहा कि रियासत में ग़रीब लड़कीयों की शादी से मुताल्लिक़ दरपेश मसाइल की यकसूई के लिए हुकूमत ने कल्याण लक्ष्मी और ग़रीब मुस्लिम लड़कीयों के लिए शादी मुबारक स्कीम को रूबा अमल लाया है। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि मिशन
भागीरता के ज़रीये घर-घर पानी फ़राहम किया जाएगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि साल 2022तक रियासत में एक करोड़ एकड़ आराज़ीयात को काबिले काशत बनाया जाएगा। चीफ़ मिनिस्टर ने शहीदाँ तेलंगाना का तज़किरा करते हुए कहा कि तेलंगाना के लिए क़ुर्बानियां देने वाले शहीदाँ तेलंगाना के अफ़रादे ख़ानदान को 10 लाख रुपये एक फ़र्द को सरकारी मुलाज़िमत और डबल बेडरूम फ़राहम करने के इक़दामात किए गए। इलावा रियासत के ग़रीब अवाम को बाइज़्ज़त ज़िंदगी गुज़ारने के लिए हुकूमत ने मुफ़्त डबल बेडरूम फ़्लैट की स्कीम का आग़ाज़ किया जो मुल्क भर में ही अपनी नौईयत की मुनफ़रद स्कीम साबित हो रही है।

गुज़श्ता साल 65 हज़ार डबल बेडरूम फ्लैट्स तामीर किए गए और जारीया साल शहरे हैदराबाद में एक लाख और देही इलाक़ों में एक लाख जुमला 2 लाख डबल बेडरूम फ्लैट्स तामीर करवाए जाऐंगे। केसीआर ने बर्क़ी मसले का तज़किरा करते हुए कहा कि हुकूमत तेलंगाना ने अवाम को बिलाव क़ुफ़्फ़ा बर्क़ी सरबराही का तहय्या किया और इस के मुताबिक़ बर्क़ी ख़रीदी के ज़रीये अवाम को बेहतर बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाया जा रहा है। उन्होंने कहा कि आइन्दा तीन साल के दौरान 24 हज़ार मैगावाट बर्क़ी पैदावार का निशाना रखा गया है। इस बर्क़ी पैदावार के बाद रियासत में बर्क़ी कटौती नहीं रहेगी।

के सी आर ने रियासत में शाहराहों को तरक़्क़ी देने का तज़किरा करते हुए कहा कि गुज़श्ता साल 4500 कीलोमीटर तवील आर ऐंड बी शाहराहों को तरक़्क़ी दी गई और इस साल मज़ीद 7500 कीलोमीटर तवील शाहराहों के काम किए जा रहे हैं और 150 नए बरीजस की मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर तामीर अमल में लाई जा रही है।

तेलंगाना हुकूमत ने मर्कज़ पर दबाओ डालते हुए दो साल के दौरान 1900 कीलोमीटर तवील क़ौमी शाहराहों को मंज़ूर करवाया। हैदराबाद के अतराफ़ आउटर रिंग रोड की तामीर मुकम्मिल की जा रही है और भोंगीर, चोटऊपल। इबराहीमपटनम। शादनगर,शंकरपल्ली। नरसापूर और रीजनल रिंग रोड तामीर करने का हुकूमत मन्सूबा रखती है।

स्पीकर असेंबली मधूसुदन चारी, सदर नशीन क़ानूनसाज़ कौंसिल स्वामी गौड़, वुज़रा श्रीनिवास यादव, पदमा राव, एन नरसिम्हा रेड्डी, लकशमा रेड्डी, इंदिरा किरण रेड्डी और दुसरे ओहदेदार मौजूद थे। परेड में शामिल पुलिस दस्तों में सी ए आर हेडक्वार्टर को इनाम अव्वल और सत्तूपल्ली पुलिस बटालियन को दूसरा इनाम दिया गया।चीफ़ मिनिस्टर ने इस मौके पर पुलिस ओहदेदारों में मेडल्स अता किए।

TOPPOPULARRECENT