Saturday , December 16 2017

मुस्लमानों के अमरीकी फ़ौज से इख़राज का मुतालिबा

वाशिंगटन 17 नवंबर (एजैंसीज़) अमरीकी रियासत टनीसी के रिपब्लिकन पार्टी के नुमाइंदा रुकवामक ने जो इंतिख़ाबी हलक़ा मरफ़ीस बोरो की नुमाइंदगी करते हैं, मुतालिबा किया कि मुस्लमानों को अमरीकी फ़ौज से ख़ारिज करदिया जाए। वो एक प्रैस कान्फ़्र

वाशिंगटन 17 नवंबर (एजैंसीज़) अमरीकी रियासत टनीसी के रिपब्लिकन पार्टी के नुमाइंदा रुकवामक ने जो इंतिख़ाबी हलक़ा मरफ़ीस बोरो की नुमाइंदगी करते हैं, मुतालिबा किया कि मुस्लमानों को अमरीकी फ़ौज से ख़ारिज करदिया जाए। वो एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे। उन्हों ने कहाकि मुस्लमानों के अमरीकी फ़ौज में तक़र्रुर पर इमतिना भी आइद करना चाहिए।

उन्हों ने कहाकि शख़्सी तौर पर वो एक भी मुस्लिम अमरीकी फ़ौजी पर भरोसा नहीं करते क्योंकि उन्हें हम से दरोग़ ब्यानी का हुक्म दिया गया है। अगर वो हक़ीक़त में रासिख़ उल-अक़ीदा मुस्लमान हैं और क़ुरआन और सुंनत की पैरवी करते हैं तो उन के ख़्याल में वो अमरीका के लिए ख़तरा हैं क्योंकि उन्हें इन (रिपब्लिकन नुमाइंदा) के क़तल का हुक्म दिया गया है। इन के इस तबसरा पर ना सिर्फ मुस्लिम बिरादरी में बल्कि मुल्क गीर सतह पर अमरीकी मसाजिद में रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए जवाबी तन्क़ीद की।

जबकि बाअज़ सियासतदां उन के ब्यान की पर्दापोशी की कोशिश कररहे हैं लेकिन वामक अपने मौक़िफ़ पर अटल हैं। रोज़नामा मरफ़ी बोरो ने इन से ख़ाहिश की कि वो अपने ब्यान से दसतबरदारी इख़तियार करलें तो उन्हों ने कहा कि वो अपनी नफ़रतअंगेज़ तक़रीर पर अटल हैं और मुस्लमानों को अमरीका के दुश्मन समझते हैं क्योंकि अमरीका अलक़ायदा और तालिबान के साथ जंग कररहा है जो मुस्लमान हैं। मुस्लमान अमरीकी फ़ौजी नहीं चाहते कि अमरीका को उन के मुस्लिम भाईयों के क़तल की इजाज़त दी जाए।

उन्हों ने कहा कि इस मसला का वाहिद हल अमरीकी फ़ौज से मुस्लमान फ़ौजीयों का इख़राज है। वाशिंगटन की कौंसल बराए अमरीकी । इस्लामी ताल्लुक़ात ने हुकूमत से ख़ाहिश की है कि वामक के तबसरा पर उन की सरज़निश की जाए। ऐसे मुतालिबात को नजरअंदाज़ करना मुनासिब नहीं है बल्कि उन का मुंहतोड़ जवाब दिया जाना चाहिए। टनीसी के इस्लामी मर्कज़ बराए मरफ़ीस बोरो ने कहाकि अमरीकी फ़ौज में हज़ारों मुस्लमान हैं, जिन्हों ने मुल़्क की आज़ादी के लिए अपनी जानें क़ुर्बान की हैं, जिस के समरात से आज अमरीका इस्तिफ़ादा कररहा है।

TOPPOPULARRECENT