Monday , December 18 2017

मुस्लमानों के इत्तेहाद से मेरी हौसला अफ़्ज़ाई

हलक़ा असेंबली महबूबनगर के उम्मीदवार सैयद इब्राहीम नारायण पेट के मौज़ा कोलम पल्ली के बैन मज़हबी कान्फ्रेंस में शिरकत के बाद नारायण पेट मुस्तक़र का दौरा किया । उनके इस दौरा के मौक़ा पर अल फ़लाह एजूकेशन सोसायटी ने इनका शानदार इस्तेक़बा

हलक़ा असेंबली महबूबनगर के उम्मीदवार सैयद इब्राहीम नारायण पेट के मौज़ा कोलम पल्ली के बैन मज़हबी कान्फ्रेंस में शिरकत के बाद नारायण पेट मुस्तक़र का दौरा किया । उनके इस दौरा के मौक़ा पर अल फ़लाह एजूकेशन सोसायटी ने इनका शानदार इस्तेक़बाल करते हुए उन की शाल पोशी-ओ-गुल पोशी की ।

अल फ़लाह एजूकेशन सोसायटी के सदर अमीर उद्दीन ने सैयद इब्राहीम की इलेक्शन में हार जाने को उन की जीत से ताबीर किया और कहा कि इन की इस हार ने मुस्लमानों को मुत्तहिद किया है । सैयद इब्राहीम ने कहा कि उन्होंने अवाम की ख़िदमत के मक़सद से इलेक्शन में हिस्सा लिया था ।

मुस्लमानों के एक बहुत बड़े तबक़ा ने मुत्तहदा तौर पर वोट दे कर मेरी हिम्मत अफ़्ज़ाई की जिसके लिए वो इन मुस्लमानों का शुक्रिया अदा किया । उन्होंने मज़ीद कहा कि मेरे इलेक्शन में कामयाबी के लिए तेलंगाना के मुस्लमानों ने बारगाह ए ख़ुदावंदी में दुआंए भी की । इनका भी उन्होंने शुक्रिया अदा किया । ख़ासकर नारायण पेट के मुस्लमानों का शानदार इस्तेक़बाल पर उन्होंने ख़ुशी का इज़हार किया ।

उन्होंने तमाम मुस्लमानों से ख़ाहिश की कि वो एक प्लेटफार्म पर जमा हो जाएं और इत्तेहाद का मुज़ाहरा करते हुए फ़िक्रो परस्त ताक़तों के हौसलों को पस्त कर दें । इस मौक़ा पर मुहम्मद अबदुल ग़नी , मुहम्मद फ़ैज़ अली उद्दीन , मुहम्मद सलीम , अब्दुल कलीम , अमीन पर , मुहसिन ख़ान , क़ुद्दूस बैग , मुहम्मद मक़सूद-ओ-दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT