Wednesday , June 20 2018

मुस्लमानों के लिए लम्हा-ए- फ़िक्र

क़दीम मस्जिद आदि बटला नादिर गुल , ग़ैर आबाद क़दीम मस्जिद आदि बटला , नादिर गुल से 3 किलोमीटर फ़ासले पर है । मस्जिद वक़्फ़ बोर्ड के दफ़्तर से तक़रीबन 25 केलो मीटर पर होगी । मुकम्मल ग़ैर मुस्लिम गाँव में है । बहुत बुलंद मीना रहे । ख़स्ता हालत म

क़दीम मस्जिद आदि बटला नादिर गुल , ग़ैर आबाद क़दीम मस्जिद आदि बटला , नादिर गुल से 3 किलोमीटर फ़ासले पर है । मस्जिद वक़्फ़ बोर्ड के दफ़्तर से तक़रीबन 25 केलो मीटर पर होगी । मुकम्मल ग़ैर मुस्लिम गाँव में है । बहुत बुलंद मीना रहे । ख़स्ता हालत में है । फ़न तामीर का शाहकार ये मस्जिद है । ग़ैर मुस्लिमों का कहना है कि इस मस्जिद को आवरिंग जे़ब ऒने तामीर करवाया था ।

मस्जिद के चारों तरफ़ सड़क डाल दी गई है । मस्जिद के 3 कमानों में डिब्बे लगादईए गए ताकि कोई अंदर ना जा सके । मस्जिद के रूबरू पंचायत का दफ़्तर है । इस तारीख़ी मस्जिद की एक गज़ ज़मीन भी बाक़ी ना रही । नादिर गुल के मुस्लिम बुज़ुर्गों का कहना है कि मस्जिद की अराज़ी पर ही पंचायत का दफ़्तर है । मस्जिद आदि बटला गावं के चूरा सत्ता पर बस स्टाप के सामने है ।

वक़्फ़ बोर्ड के गज़्ट में मस्जिद का रिकार्ड मौजूद है । लेकिन मस्जिद की कितनी अराज़ी थी इस का ज़िक्र नहीं है । RR/864, Mandal Ibrahim Patnam (V) Adibatla, Gaz.7-A, date 16-2-1989, (3696 gaz).

TOPPOPULARRECENT