Tuesday , December 12 2017

मुस्लमानों के साथ धोका और फ़रेब कांग्रेस का क़दीम कल्चर

मुहम्मद इलियास जनरल सेक्रेटरी वेलफ़ेर पार्टी आफ़ इंडिया रियासत आंध्र प्रदेश ने एक सहाफ़ती बयान में हाईकोर्ट के एहकामात के बावजूद चारमीनार से मुत्तसिल भाग्य लक्ष्मी मंदिर में जारी गैरकानूनी तामीर-ओ-तौसी में हुकूमत और पुलिस के तवु

मुहम्मद इलियास जनरल सेक्रेटरी वेलफ़ेर पार्टी आफ़ इंडिया रियासत आंध्र प्रदेश ने एक सहाफ़ती बयान में हाईकोर्ट के एहकामात के बावजूद चारमीनार से मुत्तसिल भाग्य लक्ष्मी मंदिर में जारी गैरकानूनी तामीर-ओ-तौसी में हुकूमत और पुलिस के तवुन पर गहरे अफ़सोस का इज़हार किया ।

उन्हों ने कहा के शरीर उल-नफ़स अफ़राद मंदिर की अली अल-ऐलान गैरकानूनी तामीर में मसरूफ़ हैं । इंतेज़ामीया , पुलिस और हुकूमत की सारी मिशनरी मुजरिमाना तौर पर आंखें बंद किए हुए तमाशबीन बनी हुई है ।

इब्तेदा ही से कांग्रेस क़ियादत मुस्लमानों के साथ हर मामले में धोका और फ़रेब से काम लेती रही । मुस्लमानों के मुफ़ादात की हिफ़ाज़त के झूटे और फ़रेब वाअदे करती रही ।

सारी दुनिया ने कांग्रेस हुकूमत की मौजूदगी में अपनी आँखों के सामने अदालत की तरफ़ से लगाई गई पाबंदी के बावजूद बाबरी मस्जिद को शहीद होते हुए देखा ।

आज इसी तर्ज़ पर आंध्र प्रदेश में आसार क़दीमा की एक बेन अल-अक़वामी इमारत चारमीनार से मुत्तसिल गैरकानूनी तौर पर जोड़े गए भाग्य लक्ष्मी मंदिर की पुलिस की निगरानी में फ़िर्क़ा परस्तों ने तौसी कर के अदालत के एहकामात का मज़ाक़ उड़ाया है ।।

TOPPOPULARRECENT