Monday , November 20 2017
Home / Khaas Khabar / मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का मस्ला असेंबली में उठाने का यकीन:गीता रेड्डी

मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का मस्ला असेंबली में उठाने का यकीन:गीता रेड्डी

हैदराबाद 28 सितंबर: हुकूमत की तरफ से किएगए वादे के मुताबिक मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी केलीये कांग्रेस एवान असेंबली में आवाज़ उठाएगी। डिप्टी फ्लोर लीडर तेलंगाना क़ानून साज़ असेंबली डॉ जय गीता रेड्डी ने जहीराबाद के मुस्लमानों को यकीन् दिया कि मुस्लमानों की मुआशी ओ- समाजी तरक़्की के मसले पर कांग्रेस संजीदगी के साथ टी आर एस हुकूमत पर चुनाव मनशूर में किए गए वादे के मुताबिक 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी केलीये नुमाइंदगीयें डाले गी।

इदारा ’सियासत‘ की तरफ से शुरू करदा 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात केलीये तहरीक में शिद्दत पैदा होती जारही है और समाज के मुख़तलिफ़ तबक़ात के अलावा सियासी जमातों के क़ाइदीन हुकूमत पर दबाव बनाने के मामले में संजीदगी का इज़हार करने लगे हैं।

ताहाल हुई सैंकडों नुमाइंदगीयें के बाद अब ये तहरीक एवान तक पहुंचने जारही है। इतना ही नहीं अज़ला से ताल्लुक रखने वाली मुख़तलिफ़ तनज़ीमों ओ- जमातों की तरफ से 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मुतालिबे पर शहर में एहतेजाजी धरना मनज़्ज़म करने का भी एलान क्या जाचुका है और मुख़तलिफ़ अज़ला में मुस्लमान इस मस्ले पर बहस ओ- मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए हुकूमत की तरफ से इख़्तयार करदा रवैये पर हैरत का इज़हार कररहे हैं।

गदवेल के मुस्लमानों ने 29 सितंबर को हैदराबाद में जलूस ओ‍ धरने के एहतेमाम का एलान करते हुए कहा कि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात मुस्लमानों का दसतूरी हक़ है और मौजूदा माशी हालात का जायज़ा लेने के बाद मुस्लिम तबक़ा की तरक़्की केलीये तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी नागुज़ीर है।

TOPPOPULARRECENT