Friday , December 15 2017

मुस्लमान बे-ख़ौफ़ ईद-उल-अज़हा मनाएं: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर

हैदराबाद 03 सितंबर: शहर में जानवरों की क़ुर्बानी के ताल्लुक़ से अवाम में पाई जाने वाली तशवीश के पेशे नज़र डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कलेक्टर ज़िला हैदराबाद से हालिया जारी करदा इमतिनाई अहकामात के ज़िमन में वज़ाहत तलब की।

उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत किसी के भी मज़हबी मुआमलात में कोई मदाख़िलत नहीं करेगी। उन्होंने कहा कि जानवरों की क़ुर्बानी पर पाबन्दी के अहकामात के सिलसिले में ज़िला कलेक्टर हैदराबाद राहुल बोज्ह से वज़ाहत तलब की गई है।

उन्होंने इन अहकामात के बारे में लाइलमी का इज़हार किया और इंतेज़ामी ग़लती का एतराफ़ भी किया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने वाज़िह तौर पर कहा कि जानवरों की क़ुर्बानी पर किसी किस्म की  पाबन्दी आइद नहीं किया गया है।

उन्होंने मुसलमानों से ख़ाहिश की के वो बे-ख़ौफ़ हो कर ईद-उल-अज़हा मनाएं। उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत सेक्युलर है जो तमाम मज़ाहिब-ओ-तबक़ात का एहतेराम करती है। ज़िला कलेक्टर ने क़ुर्बानी के सिलसिले में इमतिनाई अहकामात जारी करते हुए मुसलमानों में बेचैनी पैदा कर दी है।

उन्होंने कहा कि रोज़नामा सियासत में ख़बर की इशाअत पर वो ख़ुद हैरत-ज़दा थे। उन्होंने फ़ौरी कलेक्टर हैदराबाद से उन अहकामात के बारे में वज़ाहत तलब की।

महमूद अली ने कहा कि जानवरों की मुंतकली में भी कोई मसला दरपेश नहीं होगा और इस ज़िमन में ओहदेदारों को हिदायत दी गई हैके वो ग़ैर ज़रूरी हरासाँ ना करें।

TOPPOPULARRECENT