Monday , December 18 2017

मुस्लिम कोटा के ख़िलाफ़ बी जे पी सफ़ आरा

लखनऊ, २३ जनवरी (यू एन आई)भारतीय जनता पार्टी (बी जे पी) ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद के मुस्लमानों को नौ फ़ीसद रिज़र्वेशन दिए जाने से मुताल्लिक़ ब्यान पर इलैक्शन कमीशन से कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए कल आईन बचाओ ,मज़हबी रिज़र्वे

लखनऊ, २३ जनवरी (यू एन आई)भारतीय जनता पार्टी (बी जे पी) ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद के मुस्लमानों को नौ फ़ीसद रिज़र्वेशन दिए जाने से मुताल्लिक़ ब्यान पर इलैक्शन कमीशन से कार्रवाई का मुतालिबा करते हुए कल आईन बचाओ ,मज़हबी रिज़र्वेशन हटाओ दिन मनाने का ऐलान किया है।

बी जे पी के नायब सदर और तर्जुमान मुख़तार अब्बास नक़वी ने आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि इस किस्म का ब्यान देना ना सिर्फ इंतेख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी है बल्कि ये आईन मुख़ालिफ़ और फ़िर्कापरस्ती फैलाने की कोशिश है।इलेक्शन कमीशन को इस ज़िमन में वज़ीर-ए-क़ानून के ख़िलाफ़ कार्रवाई करनी चाहीए।

उन्होंने मज़ीद कहा कि बी जे पी मज़हब की बुनियाद पर रिज़र्वेशन देने के इस ऐलान के ख़िलाफ़ नेता जी सुभाष चन्द्र बोस के यौम-ए-पैदाइश पर कल आईन बचाओ ,मज़हबी रिज़र्वेशन हटाओ तहरीक शुरू करेगी। इस सिलसिले में ज़िला हेड क्वार्टरों पर पैदल यात्राएं निकाली जाएंगी और भारत माता की तस्वीर के सामने महा आरती के साथ अह्द किया जाएगा कि आईन को नुक़्सान पहुंचाने की कोई भी कोशिश नाकाम बना दी जाएगी।

पसमांदा तबक़ात के हुक़ूक़ में कमी करने वालों को दंदान शिकन जवाब देने का भी अह्द किया जाएगा।इस तहरीक को कामयाब बनाने के लिए रियासत के हर ज़िला से पार्टी के सीनीयर लीडर हिस्सा लेंगे।

TOPPOPULARRECENT