Friday , December 15 2017

मुस्लिम ख़वातीन को बलासू दी क़र्ज़ की फ़राहमी

हैदराबाद २२अगस्त (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुस्लमानों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए मज़ीद इक़दामात करने मुस्लिम क़ाइदीन को तीक़न दिया, मुस्लिम ख़वातीन को बलासू दी क़र्ज़ देने और अक़ल्लीयतों की तालीमी प

हैदराबाद २२अगस्त (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुस्लमानों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए मज़ीद इक़दामात करने मुस्लिम क़ाइदीन को तीक़न दिया, मुस्लिम ख़वातीन को बलासू दी क़र्ज़ देने और अक़ल्लीयतों की तालीमी पसमांदगी दूर करने के लिए हर 100 घर पर एक एज्यूकेशनल कौंसिलर मुक़र्रर करने सेइत्तिफ़ाक़ किया। जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी आबिद रसूल ख़ां की क़ियादत में एकवफ़द चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की।

वफ़द में सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी मुहम्मदअय्यूब ख़ां, जस्टिस ई इस्माईल, सदर नशीन मुस्लिम वीलफ़ीर एसोसी उष्ण एम ए रशीद,अबद उल-क़ादिर और अहमद मुकेश (जर्नलिस्ट) शामिल थी। चीफ़ मिनिस्टर ने मुस्लिमवफ़द से मुलाक़ात करते हुए रियासत के मुस्लमानों को ईद की पर ख़ुलूस मुबारकबाद पेश की और कहा कि सैकूलर इक़दार पर क़ायम रहने वाली कांग्रेस हुकूमत ने अक़ल्लीयतों बिलख़सूस मुस्लमानों की तरक़्क़ी के लिए 2004-ए-से अब तक बड़े पैमाने पर इक़दामात की ही।

हुकूमत को मज़ीद कुछ करना बाक़ी ही, जो अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के लिए ठोस इक़दामात करेगी। हुकूमत की तरक़्क़ीयाती और फ़लाही असकीमात में मुस्लमानों को हिस्सादार बनाएगी और ख़वातीन को दी जाने वाली बलासू दी क़र्ज़ स्कीम से मुस्लिमख़वातीन को भी फ़ायदा पहुंचाया जाएगा।

सेल्फ हेल्प् ग्रुप की मुस्लिम ख़वातीन इस स्कीम से भरपूर फ़ायदा उठा सकती हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने देही इलाक़ों में अक़ल्लीयतों की तालीमीपसमांदगी दूर करने के लिए हर 100 मकानात पर एक एज्यूकेशनल कौंसिलर के इंतिख़ाबसे इत्तिफ़ाक़ किया। इन का कहना है कि इस से स्कूलस में तलबा की तादाद में इज़ाफ़ाहोगा और दरमयान में तालीम तर्क करने का सिलसिला बड़ी हद तक कम हो जाएगा। इस के ज़रीया स्कालर शपस के हुसूल के लिए तलबा और उन के सरपरस्तों की रहनुमाई की जाएगी।

इलावा अज़ीं चीफ़ मिनिस्टर ने अंदरून एक माह कारपोरेशन और बोर्ड के ओहदों पर तक़र्रुत के मौक़ा पर पार्टी के लिए ख़िदमात अंजाम देने वाले अक़ल्लीयती क़ाइदीन को एहमीयत देने का तीक़न दिया

TOPPOPULARRECENT