Saturday , December 16 2017

मुस्लिम तलबा को तालीमी मैदान में जौहर दिखाने का मश्वराह

नारायणपेट 29 जून: आज के इस मसह बिकती दौर में जहां हर क़ौम एक दूसरे पर सबक़त लेजाने के लिए नित नए तहक़ीक़ात वाएजादात के ज़रीये दुनिया पर अपनी कामयाबी साबित करने में मसरूफ़ है , एसे में मुस्लिम तलबा-ओ- नौजवानों को चाहीए कि वो तालीम, तहक़ीक़ औ

नारायणपेट 29 जून: आज के इस मसह बिकती दौर में जहां हर क़ौम एक दूसरे पर सबक़त लेजाने के लिए नित नए तहक़ीक़ात वाएजादात के ज़रीये दुनिया पर अपनी कामयाबी साबित करने में मसरूफ़ है , एसे में मुस्लिम तलबा-ओ- नौजवानों को चाहीए कि वो तालीम, तहक़ीक़ और ईजादात के ज़रीये अपने वजूद को दुनिया के सामने पेश करें।

इन ख़्यालात का इज़हार मुहम्मद हशमत उल्लाह ख़ान रियास्ती सेक्रेटरी एस आई ओ आंध्र प्रदेश ने गर्वनमैंट जोनय‌र कॉलेज ,नारायणपेट में एस आई ओ नारायणपेट यूनिट की तरफ से मुनाक़िदा जलसे के मौके पर तलबा-ए-ओ- ओलयाए तलबा-ए-की कसीर तादाद से ख़िताब करते हुए किया।

मीटिंग की सदारत मुहम्मद ज़हीर उद्दीन सूफ़ी सदर मुक़ामी एस आई ओ नारायनपेट ने की ।जबकि इस मौके पर मुहम्मद करीम उद्दीन सेक्रेटरी एस आई ओ आंध्र प्रदेश, अबदालरोफ़ हुसाम उद्दीन सेक्रेटरी (सोटा) मुख़ातब किया।

इस मौके पर इसाई ओ नारायणपेट यूनिट की तरफ से 75 तलबा-ए-ओ- तालिबात में बुक्स, पेन, पैंसिल, बयाग‍ और दुसरे अशीया पर मबनी स्कूल किट्स की तक़सीम अमल में लाई गई।

TOPPOPULARRECENT