Saturday , December 16 2017

मुस्लिम तहफ़्फुज़ात तहरीक से हुकूमत बेदार, नुमाइंदगियों का जायज़ा करने ओहदेदार मसरूफ़

हैदराबाद 29 अक्टूबर: हुकूमत 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मुताल्लिक़ मुस्लमानों और सेक्युलर अफ़राद की संजीदगी का जायज़ा लेने में मसरूफ़ हो चुकी है। हुकूमत तेलंगाना की तरफ से रियासत भर में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के सिलसिले में जारी तहरीक की संजीदगी और सरकारी ओहदेदारों को मौसूल हो रही नुमाइंदगियों के मुताल्लिक़ इत्तेलाआत के हुसूल के लिए अहकामात की इजराई मुतवक़्क़े है। बताया जाता हैके रियासती हुकूमत के आला ओहदेदार सरकारी तौर पर मौसूल होने वाली नुमाइंदगियों के आदाद-ओ-शुमार के मुताल्लिक़ तफ़सीलात इकट्ठा करने लगे हैं चूँकि उन्हें इस बात की ग़ैरसरकारी तौर पर इत्तेला फ़राहम कर दी गई हैके हुकूमत किसी भी वक़्त ये तफ़सीलात तलब कर सकती है।

हुकूमत की तरफ से मुस्लमानों की मआशी-ओ-तालीमी पसमांदगियों का जायज़ा लेने के लिए तशकील दी गई सुधीर कमेटी की तरफ से रियासत के मुख़्तलिफ़ तबक़ात से नुमाइंदगीयाँ वसूल की जा रही हैं लेकिन इस के बावजूद कमेटी को दरकार आदाद-ओ-शुमार मौसूल ना होने और मुकम्मिल इत्तेलाआत हासिल ना होने की शिकायत है।

बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तेला के बमूजब सरकारी तौर पर सुधीर कमेटी को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के सिलसिले में मौसूला नुमाइंदगीयाँ हवाले करने के मुताल्लिक़ ग़ौर किया जा रहा है ताके कमेटी को रिपोर्ट की तैयारी में दुशवारी ना हो और पसमांदगी की हक़ीक़ी रिपोर्ट में हो सके। रियासत भर में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती की तरफ से किए गए 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के मसले पर अवाम सियासी जमातों और मुख़्तलिफ़ तन्ज़ीमों की तरफ् से पिछ्ले कई माह से नुमाइंदगियों का सिलसिला जारी है और तवक़्क़ो हैके तहफ़्फुज़ात के सिलसिले में हुकूमत की पेशरफ़त तक ये दबाओ बढ़ता रहेगा।

आला सरकारी ज़राए के बमूजब मुख़्तलिफ़ सतह पर मौसूल होने वाली नुमाइंदगियों को यकजा करते हुए उनके मवाद और फ़राहम करदा तफ़सीलात के मुताल्लिक़ आगही हासिल करने के इक़दामात किए जा रहे हैं ताके तमाम तफ़सीलात इकट्ठा करते हुए इस बात का जायज़ा लिया जा सके कि आया वाक़ई मुस्लमान 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के मुताल्लिक़ संजीदा मौक़िफ़ इख़तियार किए हुए है या फिर रिवायती नुमाइंदगियों पर इन्हिसार कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT