Wednesday , December 13 2017

मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर सुधीर कमीशन की रिपोर्ट जल्द पेश करने की तैयारीयां

हैदराबाद 13 नवंबर:तेलंगाना में मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी और हमा जहती तरक़्क़ी के सिलसिले में सुधीर कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने हुकूमत को जल्द रिपोर्ट पेश करने का फ़ैसला किया है।

कमीशन के सदर नशीन रिटायर्ड आई ए एस ओहदेदार जी सुधीर और अरकान ने इस मसले पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली से मुलाक़ात की और रिपोर्ट की पीशकशी के सिलसिले में कमीशन की पेशरफ़त से वाक़िफ़ किराया।

मुहम्मद महमूद अली ने कमीशन से ख़ाहिश की के वो मुक़र्ररा मुद्दत के दौरान हुकूमत को जामा रिपोर्ट पेश कर दे ताके मुसलमानों की तरक़्क़ी के सिलसिले में हुकूमत इक़दामात करसके। उन्होंने कमीशन से कहा कि वो मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के मसले पर भी हुकूमत की रहनुमाई करे क्युंकि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के वादे की तकमील के सिलसिले में संजीदा हैं।

उन्होंने कहा कि कमीशन आफ़ इन्क्वारी की रिपोर्ट के बाद हुकूमत बैकवर्ड क्लास कमीशन क़ायम करेगी जो तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी का मजाज़ है।

बताया जाता हैके कमीशन आफ़ इन्क्वारी ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को बताया कि वो ना सिर्फ तेलंगाना में अक़लियतों की समाजी, मआशी और तालीमी पसमांदगी का बज़ात-ए-ख़ुद जायज़ा ले रहा है बल्कि समाज के मुख़्तलिफ़ गोशों से नुमाइंदगीयाँ भी वसूल की जा रही हैं।

कमीशन ने बताया कि मुल्क के मुख़्तलिफ़ नामवर माहिरीन और स्कालरस को मुशावरत के लिए हैदराबाद मदऊ किया जा रहा है ताके कमीशन की रिपोर्ट की तैयारी में मदद हासिल की जा सके। मुख़्तलिफ़ कमीशनों से वाबस्ता माहिरीन को मुशावरत के लिए 17 नवंबर को हैदराबाद में मीटिंग मुनाक़िद किया गया है। इस मीटिंग में बैरूनी रियासतों के अलावा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले माहिरीन भी शिरकत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT