Wednesday , July 18 2018

मुस्लिम नौजवानों की तालीम, रोज़गारके लिए 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात लाज़िमी

हैदराबाद 07 अक्टूबर: रियासत तेलंगाना में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए बी सी कमीशन के क़ियाम को नागुज़ीर क़रार देते हुए मुस्लमानों ने मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर नुमाइंदगीयाँ पेश कीं।

आदिलाबाद में सुधीर कमीशन के दौरे के पेश-ए-नज़र मुस्लमानों ने कमीशन को अपनी हालत-ए-ज़ार से वाक़िफ़ किराया और कमीशन से दरख़ास्त की के वो जल्द अज़ जल्द मुस्लमानों के ताल्लुक़ से रिपोर्ट पेश करें और रिपोर्ट में मुस्लमानों के इस मुतालिबे को पेश रखने की दरख़ास्त की गई जिसमें तरक़्क़ी के इक़दामात के अलावा बी सी कमीशन का क़ियाम सर-ए-फ़हरिस्त अहम मुतालिबा है।

आदिलाबाद से क़बल कमीशन तेलंगाना के दुसरे अज़ला में अपना दौरा करचुका है। रोज़नामा सियासत की तरफ से शुरू करदा 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात तहरीक और मुस्लमानों में शऊर बेदारी के ज़बरदस्त नताइज बरामद हो रहे हैं और मुसलमानान तेलंगाना अपने मसाइल हुक़ूक़ के लिए आवाज़ बुलंद कर रहे हैं।

ख़ानापूर ज़िला आदिलाबाद में मिली, मज़हबी, सियासी, समाजी तन्ज़ीमों से वाबस्ता मुस्लमानों ने सुधीर कमीशन से रुजू हो कर तालीमी पसमांदगी और मआशी पसमांदगी से मुताल्लिक़ शिकायात दर्ज करवाईं जबकि तहरीक के बेहतर नताइज और बेहतरीन अवामी रद्द-ए-अमल को देखते हुए मुख़्तलिफ़ तन्ज़ीमों की तरफ से सियासत के ज़िम्मेदारों को मुबारकबाद, तहनियत और गलपोशी और दुआओं का सिलसिला जारी है।

TOPPOPULARRECENT