Sunday , December 17 2017

मुस्लिम नौजवानों को फांसने के ख़िलाफ़ मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड का एहतिजाज

लखनऊ, 03 मार्च: ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने मुल्क भर में दहशतगर्द कार्यवाईयों के झूटे इल्ज़ामात में मुस्लिम नौजवानों को फांसने उन्हें हरासाँ किए जाने के मसला को यू पी ए हुकूमत के सामने उठाने का फैसला किया है । मुस्लिम नौजव

लखनऊ, 03 मार्च: ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने मुल्क भर में दहशतगर्द कार्यवाईयों के झूटे इल्ज़ामात में मुस्लिम नौजवानों को फांसने उन्हें हरासाँ किए जाने के मसला को यू पी ए हुकूमत के सामने उठाने का फैसला किया है । मुस्लिम नौजवानों की गिरफ्तारियों के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड ने फैसला किया है कि इस मसला पर अपने शदीद एहतिजाज को दर्ज कराने के लिये मरकज़ी हुकूमत को एक मकतूब रवाना किया जाएगा ।

अगरचे कि मुस्लिम नौजवानों को दहशतगर्दी के झूटे इल्ज़ामात में माख़ूज़ किया जाने का मसला देरीना है इस पर मुल्क भर में बहस हो रही है ये मसला संगीन रुख़ इख़्तेयार कर चुका है । उत्तर प्रदेश के 2012 के असेंबली इंतेख़ाबात में भी इस मसला को सयासी रंग दिया गया ।

जब समाजवादी पार्टी ने वाअदा किया था कि वो मुस्लिम नौजवानों के ख़िलाफ़ दर्ज दहशतगर्दी के मुक़द्दमात का जायज़ा लेगी और जो बेक़सूर पाए जाएंगे उन्हें रिहा कर दिया जाएगा । इस वाअदा के बाद समाजवादी पार्टी भारी अक्सरियत से मुंतख़ब हुई । मुसलमानों ने समाजवादी पार्टी को जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ वोट दिया ।

समाजवादी पार्टी ने मुस्लिम नौजवानों के ख़िलाफ़ केसों का जायज़ा लेने के लिये एक कमीशन भी तशकील दिया । इस कमीशन ने गुज़शता साल अक्तूबर में अपनी रिपोर्ट पेश की है । ताहम अब तक रियासती हुकूमत की जानिब से कोई कार्रवाई नहीं की गई । अब आइन्दा 12 माह के अंदर लोक सभा इंतेख़ाबात होने वाले हैं ये मसला फिर एक बार ग़ैरमामूली नवीत इख़्तेयार करता जा रहा है ।

ताहम मुस्लिम तबक़ा के क़ाइदीन अब सयासी पार्टियों के वादों को किसी सूरत कुबूल नहीं करेंगे । बल्कि वो अमली इक़दामात चाहते हैं । वक़्त का तक़ाज़ा है कि हुकूमत अपने वाअदे पूरे करे ।

ज़राए ने कहा कि ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के अरकान ने समाजवादी पार्टी के क़ौमी सदर मुलायम सिंह यादव को उन के इंतेख़ाबी वादों की जानिब तवज्जा दिलाई है । इस मसला को उज्जैन में 22 मार्च को मुनाक़िद होने वाले ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के सालाना इजलास आम में उठाया जाएगा ।

इजलास में दहशतगर्दी के केसों की आजलाना यकसूई बेक़सूर नौजवानों को रिहाई के बाद मुआवज़ा देने और बेगुनाह नौजवानों को झूटे मुक़द्दमात में फांसने वाले ज़िम्मेदार पुलिस ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने के मुतालिबात भी किए जाएंगे । हाल ही में कम्यूनिस्ट पार्टी आफ़ इंडिया जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करत ने अपनी पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन के साथ मिल कर चीफ मिनिस्टर उत्तर प्रदेश अखिलेश यादव से मुलाक़ात की थी और उन से दरख़ास्त की थी कि इन मुस्लिम नौजवानों को मुआवज़ा देने और उनकी बाज़ आबादकारी को यक़ीनी बनाएं जिन्हें झूटे इल्ज़ामात में फांस कर गिरफ़्तार किया गया और बादअज़ां कोई सुबूत ना मिलने पर बेक़सूर क़रार दे कर रिहा कर दिया गया ।

प्रकाश करत इस तरह के कानपूर से ताल्लुक़ रखने वाले 9 नौजवानों के नामों की भी फ़हरिस्त भी पेश की थी लेकिन बी जे पी ने मुस्लिम नौजवानों की रिहाई की मुख़ालिफ़त करते हुए मुआवज़ा की अदायगी के मुतालिबा पर एहतिजाज किया था ।

TOPPOPULARRECENT